Hoeveel kleding maat 50

<p>Dag allemaal, </p><p>Hoeveel kleding hebben jullie in maat 50?</p><p>Wij hebben nu 4 setjes in maat 50 en heel veel in 56. Moet ik nog meer kopen in maat 50? </p><p>Groetjess</p>

Ik zou het eerst zo laten. Zo bijgehaald als je kindje niet mega blijkt. Mijne heeft 2 a 3 weken in mt 50 gezeten denk ik, wel afhankelijk van het merk haha. Maar vandaag besteld, morgen in huis! Zonde als je straks 19 outfitjes hebt, en ze ze niet past. 

Voor me dochter had ik een stuk of 6 setjes. Heeft ze 1.5 week aangehad. Was met geboorte ong 52 cm. We krijgen nu een jongen en heb 3 setjes bijgehaald. Ong dus 9 setjes. Toen unisex gekocht. Want wisten niet wat werd bij mn dochter. En nu wel dus wat setjes bij gekocht. Verder idd aantal in 56. En wat van 62 ook al aant kopen. Ze groeien namelijk zo snel ?

Niet meer halen.. onze dochter was 50 cm 3300gr, had 3 setjes mt 50. Je kunt al heel snel 56 aan. Je hebt vast een paar 56 die net iets kleiner vallen en anders zo bij te halen.

Onze zoon paste geeneens in het geboortepakje maat 50. Die was 51cm 4250gr. Zo zonde als ik daar nog meer voor had gekocht

Kleding is zo bijgekocht, dus ik zou het zo laten.

Ik zou het inderdaad zo laten en je kunt altijd nog bijkopen. Dat hebben wij wel moeten doen, want onze oudste heeft 7 weken in maat 50 gezeten en de jongste is nu 8 weken en zit ook nog steeds in maat 50.

Terug
Bovenaan