Hoeveel kleding maat 50

Hier bij 2 kinderen niks in maat 50 gekocht. Gelukkig maar, want ze wogen 3970 en 4360 gram en konden prima direct in 56.

Je weet niet van tevoren hoe groot je kindje is natuurlijk. Er zijn ook baby's die wel een hele maand in maat 50 zitten. 4 Setjes lijkt me voldoende, misschien gebruik je het niet eens! En als je kindje klein is, bestel je wat online en heb je het de volgende dag in huis, zo simpel is het ;)

Dat lijkt me voldoende voor nu, voor hetzelfde geldt is je kindje groter en gebruik je het helemaal niet.. Ik had denk ik ook 3 setjes in 50 en bleek toch meer nodig te hebben, op internet zo besteld en de volgende dag in huis! Ons meisje zat zeker een week of 3-4 in maat 50 dus dat hadden we wel nodig, maar achteraf toch blij dat ik het zo heb gedaan.  

Ik zou ook niet meer halen, je kunt ook al wat eerder setjes van 56 aantrekken en de mouwtjes wat oprollen. Hebben ze er gelijk wat langer plezier van :). En idd ze groeien zo hard!

Ik had 2 gekocht en nog een paar geleend. Ik had een klein kindje en kon prima meer setjes hebben. Maar 56 ging ook prima met een keertje omrollen van de mouwen en pijpen.

Ik had 3 setjes maat 50 en ben met 37 weken bevallen van een mini meisje. Ze heeft 10 weken in maat 50 gezeten, maar het was allemaal zo bijgehaald en het was ook leuk om het aan te geven bij kraamvisite dat dat echt hard nodig was. Ik ben nu zwanger van nr 2 en deze keer krijgen we een zoontje? ik ben weer van plan Max 3 setjes in maat 50 en als hij ook klein is, dan is het weer zo bijgehaald of besteld. 

Ik was tijdens mijn zwangerschap gediagnosticeerd met zwangerschapssuiker en ik zou een grote baby krijgen. Veel maat 56 en voor de zekerheid wat in maat 50 gekocht. Ze is 2 weken geleden geboren met 2820 gram en ze heeft maat 44 nodig waar ik dus niks van in huis had. (En ook niet mee naar het ziekenhuis voor de bevalling) Gelijk na de bevalling online geshopt en mijn moeder heeft de volgende dag pakjes gekocht bij de winkel die ze gelijk aankon. Je weet het nooit van tevoren maar niet teveel van alles halen. Het is zo besteld ?

Ik had maar twee setjes, en ik deed hem meteen 56 aan. Ik kreeg toen als tip dat je gewoon de kleding kan omrollen aan de armen en de voeten. Ze groeien snel uit, en mischien heb je maat 50 niet eens nodig.

Ik had wel heel veel 56.

Onze dochter is geboren met 3255 gram & 50 cm. Wij hadden ook maat enkele setjes maar hebben er toch nog heel wat bij gehaald. Ze heeft tot afgelopen week maat 50 gedragen & ze is volgende week 3 maanden oud!

Terug
Bovenaan