Hoeveel kleertjes???

Ehhm, laat ik ook maar niet uitwijden over mijn baby garderobe.. maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik al twee kids heb en het meeste maar een paar keer is aangeweest..als ik straks een meisje krijg kan ik haar dus tien keer per dag verkleden (heb al twee meiden) maar is het een jongen...dan ga ik echt LOS met shoppen hahaha! Heb nu een paar 'neutrale'setjes gekocht, voor zover je van neutraal kunt spreken want dat is lastig tegenwoordig..neigt toch meer naar jongenskleding dan maarja..
Wb de pakjes met voetjes: die vond ik ook niet handig, te warm en snel te krap.. Overigens kun je t-shirtjes met korte mouwen altijd dragen met een lange-mouwen romper eronder..vind die van de hema het fijnst; zit veel rek in en blijven mooi. Mijn ervaring is dat je een kindje de eerste maanden eigenlijk geen korte mouwtjes aan doet, ook niet in de zomer..
Ik wacht dus met verder kopen totdat beeb er is..
SUcces allemaal!
liefs mvtwee

hier ook heel heel heel heel veel kleertjes.. ben nu bezig met alles te wassen dus kan het niet tellen..
maar heb zo ontzettend veel gekregen..
ons meisje heeft nu al meer kleren als mij volgensmij hihi..
maar heb ook grotere maten ertussen zitten zodat ik voor haar eerste jaar iig al vanalles heb!!

Okeeee, gelukkig :)) moet idd nog een paar broekjes halen. Heb van t weekend nog een berg kleertjes gekregen, dus jullie hadden zeker gelijk!!! :D ook kleine schoentjes heb ik zoveel van gekregen als kado. Als ze nou direct kunnen lopen oke, dan zou ik het kunnenn gebruiken. Vind het zo'n zonde nu van die miniatuur schoentjes... :)) Heb er al 7 paar, allemaal nike, adidas, puma enn weet ik het wat nog meer. Ik heb nix met merken, dus vind ik het extra zonde van t geld.. Magoed....

Dan jullie wel voor alle reacties!!!!

Nou dat ziet er goed uit hoor! Ik heb veel witte broekjes (maat 50 en 56) van de Hema, kreeg ik als tip omdat dat met alles combineert en dan hoef je ook niet zoveel te wassen. Ik heb ook nog wel een paar vestjes gekocht waarvan twee best wel dikke.

Ik heb mn hele ladekast van mn commode vol met kleertjes liggen. Maar t meeste allemaal gekregen en van mn eerste nog. Heb n berg met rompertjes, eigenlijk veel te veel.
Maar je krijgt als het goed is ook een boel van je kraamvisite. En ze zijn dr ook zo uit gegroeid uit die kleinste maat.

Terug
Bovenaan