Hoeveel leeftijdsverschil tussen jullie kids?/

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben Angela ben bijna 27 heb 3 kids Dalino van 5 Desailly van 3 en Jacelyn van 7 maanden.

Nu begint het bij ons al weer te kriebelen.
Hoe zit dat bij jullie?

Groetjes Angela

Hier kriebelt het (bij mij) al jaren. Ik heb altijd al geweten dat ik twee kinderen wil, zeker omdat ik zelf enigkind ben en dat wil ik niet voor mijn eigen kids. Mijn man vond 1 eerst voldoende maar is nu toch "om" om voor een tweede te gaan. We zitten nu in ronde 1 voor nr. 2 en onze zoon is nu 5,5 jaar

hoi angela,
ik ben 29 heb een dochter van 5 en half en zoontje net van 3 jaar.
we gaan nu ronde 3 in voor een 3de kind.
gr marjan

hey hoi
ik ben 23 jaar en heb 2 kids en 1 tje in me buik opkomst.
dochter 4 jaar zoon wordt in oktober 2 jaar en dan nu zwanger van de derde.
dus redelijk snel achter elkaar. gemiddeld 2 en half jaar er tussen.
groetjes marielle
21 weken zwanger

Ik heb een dochter van 5 en een zoon van 3 en nu 15 weken zwanger van nr 3.
Maar van mij had er minder verschil mogen zitten tussen nr 2 en 3. Maar het wilde deze keer niet zo vlotten. Als de kleine geboren wordt, wordt mijn zoontje de maand daarop alweer 4.
Maar op zich ook wel lekker hoor. Dan zitten de 2 oudsten op school en heb ik lekker de tijd voor de kleine.

Ik heb een zoontje wat in oktober 3,5 jaar is en ben nu 29 weken zwanger van de tweede.
Er zal dus iets meer dan3,5 jaar tussen zitten.
Ik wou mijn kinderen ook graag dicht op elkaar hebben maar toen mijn eerste er eenmaal was bleek dat hij niet al te makkelijk was (gefrustreerd, druk en slecht slapen) Dus was ik er gewoon nog niet aan toe. Sinds hij 2,5 jaar oud is ging het beter en sliep hij in ieder geval af en toe door 's nachts.

Hallo

Bij de meeste van jullie zit er wel een tijdje tussen heb ik ook bij de kids. Maar het leek me wel leuk om ze jongste 2 vlak na elkaar te krijgen mocht dat lukken natuurlijk.

Moet zeggen dat de jongste al heerlijk doorslaapt. En ik gewoon weet dat we nog 1 kindje willen en dan ons gezin compleet is.

Maar ja dan zal er een andere auto moeten komen oevr dat soort dingen denk je na., Nu weet ik dat dat alemaal praktische dingen zijn ,dat is denk ik gewoon de reden dat ik twijfel als het aan mijn man ligt stoppen we gelijk met de pil.

Hahah

Groetjes ANgela

Tussen de oudste en de tweede zit 19 maanden, en tussen nummer 2 en onze toekomstige nummer 3 zit op 2 maanden na 3 jaar. Iets meer dan mijn wens was, maar de situatie was er niet naar om eerder aan een derde te beginnen

Terug
Bovenaan