Hoeveel leeftijdsverschil tussen jullie kids?/

Hai, Ik heb een zoon van 20 maanden en probeer nu (nog steeds) zwanger te raken van de 2e. Hopelijk komt er dus niet meer dan 2 jaar tussen!

even voor keanosmama: er zit toch al 2 jaar tussen??
je zoon is 20 maanden, mocht je nu zwanger worden, is je zoon toch 9 maanden later (als je bevalt) 29 maanden, en zit er dus 29 maanden tussen de oudste en de jongste.

mijn dochtertje is nu net 19 maanden, en wij gaan ronde 1 in voor een 2e wonder :D

liefs, do

p.s. ik heb ook altijd geroepen dat ik 2 kids wilde, en heel snel op elkaar, maar ook dat mocht helaas niet zo zijn. nu gaan we t weer opnieuw proberen, en hopelijk is t ons dan wel gegund.

succes iedereen!

Hai Dotjuh,

Ja klopt zoals jij het zegt.. Ik bedoelde eigenlijk dat mijn zoon dan nog geen 3 is.. Beetje onduidelijk opgeschreven.. Hij word in december 2.. Mocht ik nu zwanger worden (vandaag eisprong!!) zit er =/- 2,5 jr tussen die 2.

Heb ook een stiefzoontje. Hij is 10 maanden ouder dan mijn eigen zoon. Heel leuk voor hun dat ze zoveel aan elkaar hebben maar het is wel loodzwaar. Momenteel woont hij niet bij ons dus is (voor mij) een 2e goed te doen. Weinig leeftijdsverschil is erg heftig!

Grtjs,

Hee hoi,

Ik had ook op je topic hoeveel gereageerd.

Mijn ervaring is dat je er geen rekening mee kunt houden en idd kijk naar aandacht en financiele middelen.

Ik wilde er altijd maar 2 jaar tussen hebben en ik heb nu 2 x een mk gehad en kijk dus niet meer naar het leeftijdsverschil. Ik mag hopen dat er een 2de uk komt...

Suc6 met je gekriebel en zet alles nog eens op een rijtje, voordat het ander gekriebel wordt ;)

Liefs grote broer

Hai

dank je voor je reactie grote broer.

Nee ik pas wel op hahaha willen er eerst 100 procent achter staan voor dat ik stop met de pil. qua aandacht reden we het wel daar zit ik niet over in. Financeel ook wel we werken alle 2 mijn man 40 uur en ik 28. Kids zijn veel bij mijn schoonzus dus niet bij vreemden dat is voor mij ook wel een voordeel.

Het punt dat ik twijfel is denk ik gewoon heel omslagtig misschien maar vooral over een auto want met zijn alle in deze auto dat gaat niet.
Kijk dan kan ik zeggen we wachten nog een tijdje voordat de jongste wat ouder is of nu lekker dicht op elkaar als het lukken mag dan he.

Misschien zullen jullie wel denken dat je hierover twijfelt. Maar jah ik twijfel dus wel

groetjes

hallo
mijn dochter wordt in maart 9
wij zijn nu ruim 2 jaar bezig met een tweede maar dat wil niet lukken.
ik heb al zo vaak gezegd,"stel dat ik nu zwanger ben dan is mijn dochter ...(zo oud/jong) "
nu zeg ik dat niet meer,we wachten af.
soms denk ik wel eens,misschien hadden we neit zolang moeten wachten......!!!!!
maar ja we hebben heelrijk van onze kleien meid genoten.....die gedachte houden we vast
succes allemaal

Hallo ikwachtalruim2jaar

Als ik dan zo naar andere verhalen lees denk ik wat zeur ik nou. Zoals ook bij jou ik maak me druk om leeftijd van mijn kids en terwijll jij al 2 jaar op een 2de kindje wacht.

Ik wens je heeel veel s6 en hoop dat je wachten beloont word.

Liefs

Grappig, ik zat in het zelfde schuitje als jij. Kinderen ook even oud. We besloten om ervoor te gaan, maar toen ik dacht dat het zover was begon ik te twijfelen. Was toen toch niet zwanger en zijn toen gestopt. Dacht dat ik er helemaal klaar mee was, maar nu ruim een jaar later gaat het weer enorm kriebelen en hebben we besloten om toch voor nr. 4 te gaan. De jongste is nu 2.

Wel heel grappig dat bezwaren die ik een paar maanden geleden nog had, zoals de auto, ineens zijn verdwenen!

Succes!

Terug
Bovenaan