hoeveel luiers gebruiken jullie per dag?

Hoi hoi,
ik ben zo benieuwd hoevaak jullie de luier verschonen van jullie baby?

het valt me namelijk op dat het kinderdagverblijf veel vaker een schone luier omdoet dan ik zelf. ik heb het hun nog niet durven vragen, maar volgens mij doen hun een schone luier om bij het wakker worden en voor het naar bed gaan.  Het dubbele aantal luiers dus wat ik gebruik.  

mijn zoon krijgt 5 flessen op een dag, en dus ook 5 schone luiers (na de fles).
Tenzij hij natuurlijk in  badje gaat, dan krijgt hij na het badje ook een schone luier, maar badje doe ik om de dag. En natuurlijk als hij tussendoor een poep-luier heeft, maar dat komt bijna nooit voor.

Hoi, hoi,

Elke voeding verschoon ik de luier (ik geef bv en ik verschoon tussen de eerste en tweede borst). Verder ook na het badje uiteraard en als er een keertje een poepluier ontstaat tijdens het spelen. Ik kom op 5 a 6 luiers per dag.

Groetjes,

Renate

Hallo,

ik verschoon ook ongeveer 5 a 6 keer op een dag z'n luier. Inderdaad ook na elke voeding. En als hij tussen door poept verschoon ik hem natuurlijk ook.

groetjes sylvia

Nou meid, ik denk dat je geen reden heb om te twijfelen.
Ook de kleine van mij zit op de vijf voedingen en krijgt na iedere voeding een schone luier. Uiteraard bij een poepluier tussendoor wordt hij lekker verschoond.

Groetjes,
Achnita...
mama van Mike (2 jr 10 mnd) en Brian (9 weken)

Hoi hoi,

Vind dit een goeie vraag, want ik vroeg me dat nl. ook al af. Zelf ook idd 5 a 6 luiers per dag. In ieder geval na de voeding (4 FV per dag) en dan 's middags tussendoor nog een keer + bij evt. poepluier nog een schone.

groetjes,
xx Roos xx

hoi,

ook ik zit rond de 5 a 6 luiers per dag standaard s,avonds en s,morgens en dan na de fles want meestal als ik het voor de fles doet zit ie als de fles nog niet op is vol haha
groetjes

hoi,

gemiddeld zit ik op 8 per dag.
ruik regelmatig of ik poep of plas ruik, zo ja, dan naar boven en lekker een schone broek!

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Terug
Bovenaan