hoeveel luiers gebruiken jullie per dag?

Ik verschoon Lotte zodra ze uit bedje komt, meestal is dat voor  een voeding. Dat zijn er ook ongeveer een stuk of 6 (poepluiers tussendoor inderdaad niet meegerekend, maar ze krijg bv, dus dat is meestal maar eens in de week).

Groetjes, Marisa

Hoi,

ik verschoon Stijn als ik denk dat het nodig is. Meestal niet direct na een voeding, omdat er een half uur daarna vaak een poepluier volgt. Ik geef nog borstvoeding en hij heeft toch gemiddeld drie poepluiers per dag.Ik kom denk ook gemiddeld op vijf luiers per dag uit. Na de nachtvoeding verschoon ik hem niet omdat hij dan te wakker is en niet meer kan slapen. Ik gebruik trouwens altijd huggy's luiers en Stijn zit al in maat vier.

Groetjes van Marloes

Hoi, wij komen op 5x uit, hij krijgt 4x per dag eten en dan na zn badje ook een schone luier
Soms weleens 6, heb je er net 1tje aangedaan, en dan gaat hij zitten poepen haha!!

Groetjes Debby.

hahaha erg he ! die kids houden je soms gewoon voor de gek ! mijn milad ook volgens mij wil die alleen in een schone broek poepen hahaha

anyway ik kom ook uit op 6 luiers per dag

groetjes anna

Ik kom ook ongeveer op 6 per dag, maar soms ruikt ze heel erg naar urine en dan doe ik het tussendoor ook nog een keer, we gaan wel fris de dag door natuurlijk

Groetjes Karmen
mama van Liz

Ja,ook Luuk gebruikt er ongeveer 6 per dag.
Het kan wel eens zijn dat het een dag eentje meer of minder is.
Wij hebben nog altijd pampers,maar dat komt omdat we een aantal dozen op voorraad hebben gekocht bij de Makro toen ze in de aanbieding waren.
Ik vind ze erg fijn!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan