Hoeveel maanden en wat is het gewicht?

Hé jonge mamma,
Jouw kleintje breekt de records!
Nu is Kian niet meer de langste (scheelt een halve cm!)
Grappig!
Liefs Nelleke

Hoi,

Thijs was met 7,5 maand 69 cm lang en woog 9,4 kg

groetjes

jama

En zo te zien houdt mirthe hier het zwaarte record met haar 10800gram

Hoi,

Toevallig ben ik gisteren met Siebe geweest. Afgelopen zondag was hij 9 maanden.

Gewicht:                10.190 gram
Lengte:                                 73 cm
Hoofdomtrek:                47.3 cm

Qua gewicht is hij niet veel aangekomen sinds 7,5 maand. Maar 455 gram, maar de arts noemde dit een natuurlijke bijstelling van het gewicht (mooi gezegd van haar, hahaha). Hij ziet er oerhollands uit en zijn handjes en voetjes zitten nog steeds aan zijn armpjes en beentjes gedraaid. Ofwel, hij heeft nog volop plooien.

Ik vertelde dat Siebe nog steeds maar een half potje groente at (met moeite) en de fles van 19.00 uur niet altijd eet, maar dat was allemaal niet erg, vanwege het feit dat hij toch redelijk stevig is en de avondfles er sowieso tussen de 9 maanden en 1 jaar vanaf gaat.

Dus geen zorgen voor mij en gewoon lekker doorgaan zoals we gewend zijn.

Groetjes Fonske.

Hoi

Ik ben vorige week met Hjerre naar het cb geweest.
Hjerre is nu 9 mnd, 9,9 kg en 69cm lang. Klein mannetje dus, maar zijn gewicht is netjes gemiddeld

Groetjes Hanneke

mijn meissie is maar klein van stuk
ze is nu 8 maanden op 2 dagen na haha
en ze is 65,5e cm en 7900 gram

Hoi hoi,

Gisteren nog naar het CB geweest en Tess haar gewicht was 6290grammetjes en 65 cm lang en afgelopen zondag was ze 7maandjes oud....

Groetjes Kitty en Tess.

Hahahaha Fonske,

Ik snap wat je bedoeld met die opgeschroefde handjes, ik vind altijd net of er elastiekjes omheen gebonden zit.......

Terug
Bovenaan