Hoeveel mag hij hebben

Hoi meiden,

Weten jullie misschien wat het maximum is wat mijn kleine man mag drinken?
Hij is nu 7 weken en we geven hem 5 voedingen van 135 ml met 4,5 schepje.
Alleen als de fles op is, heeft hij nog steeds honger. Mogen we hem wel meer geven?

hallo.
Hoe zwaar is jouw kindje en wat voor voeding heeft hij ,
wij hebben nutrilion forte en daar krijgt natas (8week) 180 water met 6 schepjes van op 5 voedingen.

groetjes sylvia

De laatste keer bij het CB woog hij 4060 gram.
Maar dat is alweer 3 weken geleden dus nu zal hij wel een stukje zwaarder zijn.
En bij zijn laatste flesje geven we hem forte.

Hoi,

Gewoon ff op het pak kijken. De richtlijnen die daar staan zijn volgens mij wel o.k. Ik vind ze nl op het cb altijd een beetje zuinig in hun adviezen. Wat op het pak staat is het maximale wat de niertjes van die kleintjes aankunnen. Dus zolang je daar niet overheen gaat, kan er niet zoveel fout gaan.

Groetjes,

Eveline

volgens de verpakking mag jouw kindje wel meer aan dn je nu geeft.
150 water + 5 schepjes.
telt voor forte en normaal.
En ben het trouwens helemaal met eveline eens het cb brengt onze kindjes nu al op dieet.
( naar mijn idee dan.)

gr sylvia

Bij het CB zijn ze inderdaad niet zo makkelijk. En hij heeft echt nog honger dus wij gaan hem dan gewoon meer geven.
Ventje blij en dan ook mama blij!!

Bedankt!

hoi meiden,

mijn zoon is 9 weken en krijgt nog steeds 7 voedingen van 120cc. Hij wil wel meer maar mag niet van het cb. Ook zou ik het wel lekker vinden om minder voedingen te geven zodat hij is wat langer slaapt. Hij komt nu vaak wel weer naar 2,5 uur. Ik rek het dan tot 3 uur. ('s nachts gelukkig wat langer) Hij weegt 5850 gr. Hoe moet ik dit aanpakken?

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan