Hoeveel 'melk' voeding?

hallo dames,

ik verbaas me over het aantal flesvoedingen wat de meeste nog krijgen.
naar mijn weten moeten ze met een jaar van de fles af zijn toch??

08.00 uur boterham en een yoghurt 100gr. en een beetje drinken uit een beker
12.00 boterham met drinken
15.00 uur fruithap met drinken
17.00 avondeten, water en yoghurt
19.00 fles van 180 cc.

de avondfles gaat er altijd nog heerlijk in maar de andere flessen was ze gauw zat.
ze krijgt ook weleens een koekje ofzo maar dat is niet iedere dag, vind het vaak moelijk om hem te geven aangezien ze dan weer zo dicht op de volgende voeding zit.en Zoë echt geen gemakkelijke eter is.

groetjes Dango

Dank voor jullie berichten!

Warren is denk ik ècht klaar met bv, sinds een week bijt hij om de have klap en daardoor ben ik verre van ontspannen, waardoor mijj melk niet snel genoeg toeschiet, waardoor Warren òf boos worst en gaat huilen òf gaat zitten spelen en dus bijten.
Het is dus een cirkeltje, met als gevolg dat mijn voeding ineens is terug gelopen, ik kolf nu nog max. 100 ml en dat is te weinig voor een voeding.

Dus, ik heb -met echt heel erg veel pijn in mijn hart- besloten af te bouwen en nog even (tot hij 1 jaar is) wat fv bij te geven en voor de rest veel yoghurt en soja melk.

Suf, aan de ene kant merk ik dat ik heel blij ben dat ik straks van de verantwoordelijkheid van de bv af ben (maw ik kan weer eens meer dan 1 wijntje drinken :)). Maar aan de andere kant voelt het als een verlies. Bluh, moet er maar niet teveel bij stilstaan merk ik.
Wat leidend moet zijn (en is) is Warrens behoefte en die is er bijna niet meer.

Thanx voor het meedenken!
Liefs,
Evje

Hoi Evje,

Ik denk dat iedereen een soort spijtig gevoel heeft als ze stopt met bv geven. Ik heb uberhaupt geen bv gegeven en het voelde de eerste dagen ook als een gemiste kans. En in alle maanden die nu al voorbij zijn heb ik alle vrouwen die stopten (met 2-4-6 of 8 maanden) horen zeggen dat het even schakelen is in je hoofd. Maar als je eenmaal klaar bent, ach dan zul je ook zien dat Warren er niet slechter van wordt hoor!

Succes!

Terug
Bovenaan