Hoeveel melk?

mijn dochter van 14 maanden krijgt 's morgens pap gemaakt van 180 ml opvolgmelk. ze hing ook altijd 's avonds nog erg aan de laatste fles,maar deze krijgt ze sinds 1 maandje niet meer,sinds ze ziek was en hem liet staan. ze vindt het nu ook prima om zonder naar bed te gaan! verder krijgt ze eigenlijk weinig melk,wel sapjes,water en thee.
geven jullie ook nog extra vitamine d nu ze minder melk binnen krijgen? ik weet niet meer precies hoe dat zit namelijk...

mijn dochter van 14 maanden krijgt 's morgens pap gemaakt van 180 ml opvolgmelk. ze hing ook altijd 's avonds nog erg aan de laatste fles,maar deze krijgt ze sinds 1 maandje niet meer,sinds ze ziek was en hem liet staan. ze vindt het nu ook prima om zonder naar bed te gaan! verder krijgt ze eigenlijk weinig melk,wel sapjes,water en thee.
geven jullie ook nog extra vitamine d nu ze minder melk binnen krijgen? ik weet niet meer precies hoe dat zit namelijk...

Femke is ook bijna 14 maanden. Ze krijgt het volgende aan melk s'ochtends 180 cc melk met pap en een broodje. Tussen door water of sapje na gelieve. Om 10 uur krijgt ze fruit. Om 13.00 uur eet ze 2 broodjes en 80 cc melk. s'middags drinken na wat ze wil hebben thee,  water  of sapje. Femke eet s'avonds met de pot mee (vaak wel in kleinere stukjes gemaakt) en eet ze yoghurt. Voor het slapen gaan 19.00 uur krijgt ze nog een flesje met   80 cc melk.

Maud krijgt 's ochtends 150 ml melk en een boterham. 's middags 2 sneetjes brood en een flesje melk (100 ml) maar deze mogen we evt. van het CB ook afwisselen met een sinaasappelsap of thee.
's avonds na de maaltijd een schaaltje yoghurt of zo en dat was het.
Tussendoor nog wat drinken (meestal diksap)

Terug
Bovenaan