hoeveel mensen bij je bevalling

hoi hoi meiden ....

ik heb misschien een hele rare vraag   .... ik ben tamara en zit nu op het forum zwanger worden (helaas nog niet zwanger) ... ik ben zo nieuwschierig om te weten hoeveel mensen er nou bij je bevalling mogen zijn  .... weet iemand dit misschien??????

groetjes tamara

ik weet niet wat het max is maar bij mijn bevalling deden ze in het ziekenhuis niet zo moeilijk. Ik had mijn ouders, mijn schoonouders, mijn man, mijn broertje en mijn schoonzusje bij me... tijdens de persweeen waren alleen mijn vader, mijn man en me schoonzusje er .

groetjes Lil mama van Neo 01-09-2006

Hallo,
Als je thuis bevalt maak je zelf uit wie je er bij wilt hebben, maar verloskundige en kraamverzorgster moeten wel hun werk kunnen doen. In het ziekenhuis weet ik niet wat het max is. Het belangrijkste is wat je zelf wilt. En je zult zien, op moment van bevallen kan het ook zo weer veranderen wat je wilt.
Groetjes, Yoeke

hoi hoi,

voor een ziekenhuis weet ik het niet maar ik wil zelf graag thuis bevallen in een bad met muziek en kaarsjes enzo.
de kraamzorg en de verlsokundige zullen er altijd bij zijn.
verder is mijn vriend er en mijn moeder.
we hebben zelf katten en ik heb geen behoefte aan kattenkwaad of afleiding van de beestjes. dus mochten ze iets uithalen dan is mijn moeder er om ze aandacht te geven of wat dan ook. dan hoeft mijn vriend niet weg te lopen om naar de katten te gaan terwijl ik hem hard nodig heb.
ook is mijn moeder er voor als iemand wat te eten of drinken nodig heeft.
verder weet ik nog niet of ze ook actief bij de bevalling aanwezig zal zijn, dat zie ik op dat moment wel of ik daar behoefte aan heb. ik heb geen idee wat die pijn met me gaat doen hahaha. maar voor de zekerheid zet ik een dvd speler en een paar goede boeken op de logeerkamer zodat mijn moeder zich niet hoeft te vervelen.
dus tja zo zie ik het een beetje voor me.

succes met zwanger worden,

groetjes Miranda 35 weken +2

hi Tamara,

volgens mij  kan je  dat het beste t.z.t. aan je  VK vragen. eerlijk gezegd: bevallen is best een zware klus. mijn man was er, de arts en een verpleegkundige en verder niemand. je hoofd staat echt niet naar gezelligheid op dat moment, maar naar 'dat kind moet eruit en wel nu' en dat kost al energie genoeg.

ieder haar manier natuurlijk, maar maak het niet te   romantisch in je hoofd, dan valt het ook niet tegen.
Miep 36

hallo,

bij de eerste ben ik in het ziekenhuis bevallen en er waren toen alleen een vk en een zuster bij en mij man natuurlijk.
voor de rest wilde we beide er niemand bij hebben we vonden de geboorte van onze zoon iets voor ons samen dus daarom niemand erbij.

maar iedereen denk daar anders over natuurlijk

groetjes

hoi hoi,

ik ken iemand die had 10 mensen bij haar ziekenhuis bevalling

ze wilde er iets van zeggen in het ziekenhuis maar de verloskundige zei:

als zij dat wilt en prettig vind !!!

dus die had 10 toeschouwers hahahaha

het gaat er volgens mij om wat je zelf wilt en als hun idd hun werk maar kunnen doen

succes

groetjes moekje

p.s. ik persoonlijk ben alleen met mijn mannetje

Terug
Bovenaan