hoeveel mogen kindjes (18 maanden) maximaal drinken?

Vind anderhalve liter wel vrij veel hoor. En vocht uit groente en fruit is echt waar. Dat bestaat namelijk voor het grootste  gedeelte uit vocht. alleen eet ze daar geen anderhalve kilo van, hahahaha.

Eline drinkt s ochtends 200 cc thee, s middags melk bij brood, 200 cc, en tussendoor nog 200 cc diksap. En s ochtends ook pap van 200 cc.

Verder eet ze dus twee stuks fruit op een dag, af en toe een koekje, en ruim twee boterhammen tussen de middag. En een lekker bord vol avondeten. Daarna nog een bakje yoghurt.

Hoi hoi,

1,5ltr lijkt me ook wel veel hoor. Maar als ze goed drinken, zou ik er niet moeilijk over doen. Beter is dat ze drinken dan als ze niet willen drinken.

Ik vind het knap dat jullie prs weten wat jullie kindje op een dag drinkt. Dat hou ik echt niet zo bij hoor. Dylano krijgt bij het ontbijt een beker melk, en die drinkt hij nog niet eens helemaal op, maar die komt wel op hoor. Dan krijgt 1x per dag Roosvicee een beker, die gaat wel op trouwens, ra ra hoe zal dat nou toch komen, en voorderest krijgt hij dus water of melk naar behoefte. Heb dus geen idee wat hij drinkt, haha!
Maar hij doet het stikgoed, dus maak mezelf er geen zorgen over.

Liefs Debby.

Ja, ben nogal pietje precies, dus dat weet ik wel. Ik weeg ook nml het avondeten af  Beetje overdreven, maar ik kan het niet laten....

Hihi! Dat deed ik tot voor kort ook altijd, maar nu doe ik het op de gok. En meestal zit ik wel goed, want eet hij net wel of net niet zn bordje leeg

Ja ik onthoud ook wat ze per dag eten en drinken.
Tot voorkort niet zo erg als nu maar ik vond dat ze   zoveel dronk. Ze heeft nu al ruim 800 cc op en vraagt nog om meer.
ik probeer het nu beetje te negeren.
Ik zal eens proberen om die roosvicee voor in de melk te geven. Had het idd ook gelezen maar ik ben bang dat ze het niet wil. Joki of chocolademelk (op advies van't bureau gegeven) wil ze ook niet.
Ze wil echt alleen maar roosvicee waar net de watersmaak af is.
Ik ga proberen het terug te brengen naar 1 liter. maar is ook zo zielig om dat in 1 dag te doen. Dus ga ik het afbouwen.

Groetjes marianne

Terug
Bovenaan