G Gebruiker10090630 nov 22, 2018 #9 Ik had onderbroeken gekocht bij de Hema maar trok lekker de boxers van mijn man aan
R Rosybo nov 22, 2018 #10 De net broekjes van het ziekenhuis zitten zo lekker ( gewoon een paar extra meenemen ) daarna gooi je ze gewoon weg ... succes
De net broekjes van het ziekenhuis zitten zo lekker ( gewoon een paar extra meenemen ) daarna gooi je ze gewoon weg ... succes
A ANONYMOUS_USERNAME nov 22, 2018 #11 Hier een maat grotere boxers dan normaal gekocht. Ziet er in mijn ogen beter uit dan zo’n gaasding en zit prima
Hier een maat grotere boxers dan normaal gekocht. Ziet er in mijn ogen beter uit dan zo’n gaasding en zit prima
G gebruiker111771 nov 22, 2018 #12 Hier 2 netbroekjes gebruikt en daarna gewone ouderwetse onderbroeken.
S Selha nov 23, 2018 #13 Ik had in het begin van die tena pants gebruikt super handig. Geen gedoe met verbanden en ondergoed. Na de kraamweek zowat begonnen met onderbroeken dragen. Vond ze persoonlijk superfijn!
Ik had in het begin van die tena pants gebruikt super handig. Geen gedoe met verbanden en ondergoed. Na de kraamweek zowat begonnen met onderbroeken dragen. Vond ze persoonlijk superfijn!