Hoeveel pakken luiers inslaan?

Ik heb nu 2 pakken luiers gekocht.. maatje 1 en 2.. maar hoeveel slaan jullie in van te voren ? het is natuurlijk zo op.. maar wij wonen nou ook weer niet zo groot en die pakken nemen best aardig wat ruimte in. Daarbij weet ik niet welk merk bijvoorbeeld bevalt...voor het zelfde geldt heb je zoveel ingeslagen wat niet bevalt.
Hoe doen jullie dat ? Ze zijn idd in de aanbieding bij d eKruidvat, maar als ik voor die pakken sta, sla ik een beetje dicht.. dan weet ik het niet meer haha dan denk ik komt erna wel.. we zien wel ! :)

ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Ik heb nu 2 pakken maat 1 en de rest haal ik dan wel als ik weer op de been ben, nou ja misschien haal ik ook nog 1 pak maat 2 maar meer niet hoor. Ga gewoon straks lekker met de kinderwagen er op uit ik moet ongeveer 100 kilo afvallen dus als ik teveel hamster kom ik straks helemaal niet meer in beweging! Haha,

hahaha ;) :) dat vind ik wel een hele goede haha
het is allemaal zo gekocht ;) het enige is dat er nu een aanbieding is, maar ja tzt zal er vast wel weer een andere aanbieding zijn ;)

Ik heb nog niks gehaald. Ik heb er een aantal liggen die ik gekregen heb. Deze zijn van pampers mt 1, en ik heb nog een aantal luiers van kruidvat mt 1 liggen omdat mijn dochter daar gevoelig voor was. We priberen ze allebei uit en gaan dan over op wat goedgaat.

Ik zou geen pakken bijhalen nu. Als de kleine er is kan je man altijd nog wat halen.

Liefs ciomama

ik heb 2 pakken mt 1, als je kindje wat groter is heb je al snel mt 2 nodig dus het is niet verkeerd daar eentje van te hebben.

kruidvat bevalt ons beter dan pampers, daar had ze de billetjes wat natter.

de kruidvat heeft bijna maandelijks 3 halen 2 betalen van de kleinere verpakkingen (die 7,50 kosten) en zelden deze aanbeiding van de middelste pakken (die 9,99 kosten)

maar ook zonder aanbieding is kruidvat heel betaalbaar dus dat maakt eigenlijk ook niet uit

Goed om te weten dat ze bij de kruidvat zo vaak aanbiedingen hebben. Wat is het verschil dan tussen de kleinste en de middelste? De maat of hoeveel er in een pak zit?@sweetwicca ik denk dat ik ook voor kruidvat voeding ga, zag dat ze idd ook hpoallergeen hebben mocht dat nodig zijn. Ga jij ook geen borstvoeding geven?

ik heb via marktplaats 3 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2 voor totaal 6 euro weten te bemachtigen. had zij teveel gekocht.
meer luiers koop ik niet want ten eerste zou ik niet weten waar ik het kwijt moet en ten 2e: ze kunnen er snel uitgroeien, uit de eerste 2 maten. zo niet, is kopen snel gebeurd :)

ik zou dus niks meer bijkopen als ik jou was. hooguit idd 1 pak maat 2 voor als maat 1 te klein is maar meer niet hoor.

liefs, do

Ik heb juist 2 pakken van mt 2 en maar 1 van maat 1. Maar verwacht dat het kindje nog wel een maatje 1 nodig heeft, maar dat zien we dan wel. Hier zijn de winkels 7 dgn per week open, luiers zijn dus zo gehaald :)

Terug
Bovenaan