Hoeveel pakken luiers inslaan?

Wij hebben altijd eigen merk maar als ze net geboren zijn en nog niet veel voeding krijgen is het wel handig als je weet dat ze geplast hebben. Daarom hadden wij altijd pampers met plasindicatie. Maatje 1 kan nog tot 6 kg dus je moet wel een hele zware baby hebben als je gelijk maat 2 nodig hebt.

Ik vond trouwens maatje 1 en 2 van eigen merken vaak stug waardoor wij pas vanaf maatje 3 eigen merk kochten.

Hoi wij hebben alleen maat 2 gekocht. Heb een proef pakketje van 1. Ons kindje worst keer dan 3kg, en kan dan meteen in. Had nog gekregen luiers maat 1 liggen. Indien we toch meer maat 1 nodig hebben is het zo bijgehaald.
Heb nu pampers en huggie en kruitvat liggen, dus ga gewoon even uitproberen.

X yvonne

Heb aan de verloskundige gevraagd hoe ons kindje nu is en wat ze, volgens de groeicurves, verwachten bij de geboorte. Dat wordt nu ingeschat op gemiddeld, ca. 7 pond. Op basis daarvan heb ik nu dus 2 pakken Pampers 1 gekocht. En die kunnen tot 5 kg nog, dus zal wel los lopen. En inderdaad, het is zo bijgehaald. Vraag je man of anders evt. familieleden/kraamvisite om het te kopen.

@babyxxx

na 9 maanden ziek thuis zitten ga ik niet moeilijk doen met borstvoeding.
het is zeker dat je uitgeput bent na de bevalling, daarbij heb ik bekkeninstabiliteit en gekneusde rib en gebroken rib.
Het is dus al afwachten hoe ik uit de bevalling kom.
Vorige keer ook nog infectie gehad tijdens de kraamweek en ik gaf toen geen melk terwijl mijn baby heel erg honger had.

Dus ik begin er nu niet aan, wil zo snel mogelijk weer fit en uitgerust zijn en voor mijn babytje zorgen.
Manlief en kraamhulp kunnen ook de fles geven en ik kan dan bijtanken.

kruidvat bevalt helemaal prima, wij hebben bij Mara de Forte moeten gebruiken ivm reflux.

En kruidvat bezorgt ook he! mocht je echt veraf wonen of bedlegerig zijn, je kan alles online bestellen.
Hier heb ik bezorgservice van opa en oma op moment

ik heb er 2 van maat 1 genomen. waren toen in aanbieding bij c1000 en heb zoiets als ze op zijn. nou letop die dingen vliegen in de kraamtijd.. dan haalt mannetje wel weer een nieuw pak.. zal wel goed komen..

Terug
Bovenaan