Hoeveel pampers inslaan en welke merk?

Pampers zijn inderdaad altijd wel ergens in de aanbieding. Er is ook een site waar je de goedkoopste kunt vinden op dat moment (Google even op luieraanbiedingen).

Ik heb wel eens Kruidvat geprobeerd, maar snel weer teruggegaan naar Pampers. Deels is het ook net wat je gewend bent denk ik.

We hebben ook even gezocht naar wat het beste werkte. Uiteindelijk zijn we overdag Premium Protection gaan gebruiken en voor de nacht Baby Dry. De eerste zou meer ademend zijn en hoopte dat het zou helpen tegen luieruitslag. Baby Dry zou meer vocht opnemen en leek me beter tegen doorlekken in de nacht.

Waarschijnlijk kun je het beste gaan ondervinden wat je zelf en voor de kleine het fijnste vindt, maar hopelijk heb je er wat aan. Vond het ook lastig en er is zoveel keuze!
 
Ik kreeg een dysmatuur kindje. Was over de 40 weken en kwam er uit met 2400 gram. En dat wisten ze niet van te voren. Nu met een half jaar past hij nog in maat 2. Dus wij hebben juist heel lang met maat 1 gedaan. Hij zou eigenlijk ook nog maat 0 gepast hebben. Maar die heb ik niet gehaald.

Ik zou gewoon 2 pakken maat 1 in huis hebben. En je hebt het zo bijgehaald mocht je een andere maat nodig hebben en anders maat 1 weer kopen
 
Ik had 3 pakken pampers premium protection maat 1 en 1 pak in maat 2 (was 1+1 actie) gekocht met 72 luiers per pak. Met 3 pakken doe je ongeveer 3,5/4 weken mee in ‘t begin. Heb later inderdaad nog bijgekocht in maat 1, eerst even gekeken hoe het allemaal viel.

Na bijna 1,5 maand zijn we overgegaan op maat 2 én nu met 5 maanden nog steeds, maar na dit laatste pak stappen we over op maat 3. Ze weegt nu 7,4 kilo en 2 wordt echt wel krapper nu.
In de nacht gebruiken we al even maat 3 (nog steeds Pampers) baby dry. Vanwege doorlekken in de nacht. Ik weet nou niet of het écht beter werkt, die baby dry editie, ze kan er in ieder geval zééker geen 12 uur in de nacht mee doen ?.
Het is trouwens ook maar net wat je fijner en mooier vindt zitten qua maat. Sommige stappen al veel sneller over op maat 2 in ‘t begin.
Zou het gewoon even aankijken! Het maakt ook echt uit hoe je kindje is qua bouw.

Pampers zijn écht mega vaak in de aanbieding.Albert Heijn, Jumbo, Kruidvat.. Etos… Plein.nl ☺️

 
Ik zou 1 pak (of 2 kleine pakken) maat 1 kopen. En de rest is zo bijgehaald.
Mijn dochters zwommen in maat 1. Bij mn oudste dochter kwam ik er pas heel laat achter dat er ook een maat 0 bestond. Die heb ik voor de geboorte van de jongste dus wel in huis gehaald en die heeft ze ook zeker nog wel even gedragen.
Maar zal er idd aan liggen hoe groot je kindje is dus ik zal gewoon je man (of iemand anders) een pak laten halen na de geboorte indien nodig.

Kruidvat new born is heel fijn!
 
Idd Pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding! Ik kijk altijd op https://aanbiedingradar.nl/supermarkt/luiers-pampers/ als ik weer nieuwe Pampers moet halen. Krijg nu ook steeds een mailtje van ze als ze weer in de aanbieding zijn. Heb nu weer een bulk ingeslagen, was 2e gratis bij de Albert Heijn! Kunnen we weer even vooruit :)
 
Terug
Bovenaan