Rebecca word morgen 21 weken (en vorige week dinsdag ong 5500gram), en in het ziekenhuis kreeg ze tot ong 3 weken geleden 6 flessen van 130 en is 2 weken geleden op 5 van 150 gezet. Maar mevrouw wilt totaal niet meer drinken, en die laatste al helemaal niet eens wakker worden, dus via de sonde. Per vandaag besloten om 4 flessen van 180 te gaan geven. En mevrouw is veel beterder wakker als we fles aanbieden, ok nu drinkt ze max halve fles, maar merk dat ze wel meer drinkt dan voorheen, en echt er wat van zeggen kan ik pas over een paar dagen.
Ik zou het wel zeggen bij het CB, maar ook duidelijk zeggen dat ze die laatste niet wilt, en ze dit zelf heeft aangegeven, En als ze nog steeds netjes groeit, ach zou ik me er niet te druk over maken. En dan braaf ja en nee zeggen, kijken welke adviezen ze je geven, en eruit oppikken waar je wat aan hebt, doen we in het dagelijks leven toch ook met alle goed bedoelde adviezen..........
Groetjes Pauline
Ik zou het wel zeggen bij het CB, maar ook duidelijk zeggen dat ze die laatste niet wilt, en ze dit zelf heeft aangegeven, En als ze nog steeds netjes groeit, ach zou ik me er niet te druk over maken. En dan braaf ja en nee zeggen, kijken welke adviezen ze je geven, en eruit oppikken waar je wat aan hebt, doen we in het dagelijks leven toch ook met alle goed bedoelde adviezen..........
Groetjes Pauline