Hoeveel per dag

Rebecca word morgen 21 weken (en vorige week dinsdag ong 5500gram), en in het ziekenhuis kreeg ze tot ong 3 weken geleden 6 flessen van 130 en is 2 weken geleden op 5 van 150 gezet. Maar mevrouw wilt totaal niet meer drinken, en die laatste al helemaal niet eens wakker worden, dus via de sonde. Per vandaag besloten om 4 flessen van 180 te gaan geven. En mevrouw is veel beterder wakker als we fles aanbieden, ok nu drinkt ze max halve fles, maar merk dat ze wel meer drinkt dan voorheen, en echt er wat van zeggen kan ik pas over een paar dagen.
Ik zou het wel zeggen bij het CB, maar ook duidelijk zeggen dat ze die laatste niet wilt, en ze dit zelf heeft aangegeven, En als ze nog steeds netjes groeit, ach zou ik me er niet te druk over maken. En dan braaf ja en nee zeggen, kijken welke adviezen ze je geven, en eruit oppikken waar je wat aan hebt, doen we in het dagelijks leven toch ook met alle goed bedoelde adviezen..........

Groetjes Pauline

Mmmm, Liam krijgt normaal 5 voedingen, 2x bv en 3x fles van 210 (die drinkt hij nooit leeg hoor, maar mijn bv loopt terug dus denk altijd dat 'ie miss meer honger heeft, haha....is nog nooit zo geweest)...
Hij krijgt de laatste voeding om ongeveer 21.30 maar nu valt ie net in slaap, haha! Ik laat 'm maar slapen en zie wel wat 'ie doet! Misschien komt 'ie straks of vannacht, misschien slaapt 'ie wel door en had 'ie vandaag genoeg aan 4 voedingen....we'll see ;)

Maar om ff terug te komen op je vraag....ik zou gewoon doen waar Dhymaris het goed op doet! Als ze tevreden is, goed groeit en goeie plas en poepluiers heeft, is het toch prima! En ik denk dat je daar ook wel eerlijk over kunt zijn! Jij bent de moeder en jij weet wat goed is voor je kindje! Op het cb houden ze richtlijnen aan, maar jij eet misschien ook wel meer/minder dan hoort...toch? Gewoon eerlijk zijn en op je moedergevoel vertrouwen!

Succes!

Liefs Kim
Liam, 11 weken en 5 dagen, ongeveer 62cm en ongeveer 6800gr (ga morgen miss ff meten en wegen, haha)

Dani is 11 weken en nu ong. 6 kg
Hij drinkt 4 x flessen van 200 helemaal leeg.
Op het CB wilde ze dat dani toen nog een 5de fles dronk maar gezegt dat hij deze niet wil! Eigenlijk mocht t niet omdat hij toen onder de 6 kg was maar uiteindelijk mocht t toch wel omdat hij goed groeit! Als de kleine niet meer wil da kun je dat niet opjagen... en andersom als hij meer wil ken je dat ook niet negeren. Dus doe gewoon wat je kindje aan geeft en schijt aan het CB (tenzij t de groei in gevaar komt ofzo) zou t gewoon zeggen en als ze moeilijk gaan doen Ja en Amen zeggen en thuis gewoon weer lekker je eigen gang gaan!

Groetjes Joyce
Dani 11,5 week

joyce is nu 14week en krijgt 5 flessen van 150cc.
180 hebben gedaan maar gooit helft van de vioeding er weer uit.
heb nu nutriton johannesbroodpitmeel.
ze is nu 5,5 kilo en gaat netjes mee.

Terug
Bovenaan