Hoeveel poepbroeken in de week?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Vraagje: hoeveel poepbroeken verschonen jullie gemiddeld per week of dag van jullie koters? En geef je borstvoeding, kunstvoeding of gemengd?
Ik hoorde laatst van iemand dat ze toch echt wel eens in de drie dagen moeten poepen!!! Nou, hij poept ongeveer eens id week!!! En van iemand anders hoorde ik weer dat het heel normaal is dat bv baby's eens in de week, soms zelfs eens in de 14 dagen poepen!
Even een korte poll dus graag en aub - thanx!

Groetjes Edith

Katie heeft zeker 1 a 2 keer per dag een poepluier, ze krijgt KV.

Ik geef volledig borstvoeding (volgende week is ze 6 maanden, dan gaan we met bijvoeding beginnen).
Hannah heeft een hele tijd ongeveer 1 poepluier per dag gehad, maar nu al een aantal weken meerdere per dag, soms wel 4 of 5...pfff, soms heb ik haar net verschoond en dan begint ze weer...geen idee waarom dit nu ineens weer is...

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Oja Runar is 5,5 maand, misschien dat dat nog iets uitmaakt!
Zijn er meer moeders die het herkennen van eens of een paar keer id week een poepluier?

Groetjes Edith

Ik dacht ook dat 2-3 per week wel moet.
Mijn dochter heeft 1 per dag of per 2 dagen.

2 poepbroeken per dag, ze krijgt kv, groente en fruithap.

groetjes Sharon

hoi,

hier sinds de bijvoeding ( groente en fruit) 2-3 keer per dag, daarvoor alleen met KV 1 keer per dag.
( 24 weken oud), maar als hij dr geen last van heeft is 1 keer per week toch geen probleem dacht ik? mijn zus heeft ook 6 mnd volledig BV gegeven en haar zoontje poepte ook ong. eens per week(soms 2 keer)

groetjes susanne

ons zoontje (6 maanden) heeft 1 tot 2 poepbroeken per dag. Heeft altijd flesvoeding gehad en sinds een week ook fruithapjes.

groetjes,
Kipling26

Terug
Bovenaan