Hoeveel poepbroeken in de week?

Hoi,

Billy 5mnd geweest krijgt KV en heeft ongeveer om de dag (vrij stevige poep)een poepluier. Alle kindjes verschillen. Als je kindje BV krijgt is bijna alles normaal en goed. Als je kindje maar 1x p week poept en er geen last (huilen, bolle harde buik)  van heeft dan geeft dat toch niet? Toch?
groetjes!

BV wordt heel goed verteerd en als jij en je kindje goed op elkaar ingespeeld zijn, dan kan het idd zijn dat hij maar 1x per week poept. Toen ik nog borstvoeding gaf had Daisy ook een tijdje maar 2x per week een poepluier, nu meestal 2x per dag.
Geen zorgen maken dus. Groetjes!

Emma is bijna 5 maanden, krijgt bv en fruithapje en heeft 3-4 poepbroeken per dag.

Bedankt voor alle mailtjes, heeft me wel gerustgesteld! Hij heeft idd nergens last van en zijn buikje is ook niet hard of opgezet oid. Dan heb ik gewoon mazzel ermee!
Ik vind het stiekem ook wel erg fijn hoor, want hij heeft overdag gewoon katoenen luiers aan en die poepvlekken krijg ik er echt niet uit id was, ziet er zo vies uit dan.
Nouja, het zit toch onder zijn kleren, dat scheelt!                                                      

Groetjes Edith                                  

Jasmijn poept 1x in de 5 dagen, lekker makkelijk want meestal doet ze dat ook nog eens op het kdv!! Nu krijgt ze kv maar dat had ze ook bij de bv.
Echter deze week ben ik begonnen met friso 2 comfort en nu heeft ze er al 5 in 2 dagen!! Ik denk dat het en combi is van verschillende dingen, Ze hoest erg, heeft sinds deze wek een tand en de voeding is anders.
niks om je zorgen over te maen dus!
groeten |Elke

Terug
Bovenaan