hoeveel rondes

hoi allemaal,
sinds gister weer ongi geworden precies na 28dagen,dus nu komt ronde 4 er weer aan.voor eerste kindje.
sluit me idd bij de andere meiden aan dat je niet weet ofdat je zwanger kan worden.
maar denk dat we allemaal niet zo n zorgen moet maken want het kan gewoon heel lang duren zo n jaar tot anderhalf jaar schijnt toch normaal te zijn,maar het neemt niet weg dat we het allemaal heel graag willen en snel eigenlijk...dus afwachten maar.
ik wens iedereen heel veel succes...en dat dit jaar maar een heeeeeeeeeeel vruchtbaar jaar mag worden....
groetjes miertje

even antwoord op greetje23;ze zeggen voor elke jaar aan de pil een maand,heb ik gehoord maar denk dat dat echt verschillend is voor iedereen,voor mij zal dat betekenen 11maanden en jullie???

quote: twijfelmiep reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2007 16:33:28'));

wij gaan nu de 4de ronde in.... en hebben nog geen kindje, DAt vind ik dus wel irritant dat ik niet eens weet of we wel zwanger kunnen worden.....

Weet iemand wat het gemiddelde aantal rondes is?

Liefs Miep

Hoi allemaal,

mijn naam is Belle, ik schrijf op het forum als het langer duurt, ben dus ook al wat langer bezig (nl. 3 jaar).

Een gemiddeld aantal rondes weet ik niet, wel dat men zegt in de boeken dat 80 % van de vrouwen die zwanger willen worden dat binnen een jaar zijn en dat het percentage   na 2 jaar rond de 90 % ligt. Vandaar dat ze ook pas wat later beginnen met behandelen als uit de eerste onderzoeken geen bijzonderheden naar voren komen.

Veel succes allemaal!

Groetjes Belle

Oh jeetje, dat wist ik niet zeg! Ik hoop het niet, want ik ben vanaf mijn 14e ongeveer aan de pil tot mijn 26e. Dan kom ik op 12 rondes en ik zit in de 7e. Ach dan valt het nog wel mee ook. Als het zo is teken ik ervoor!! Haha laten we het hopen.

Liefs Yvonne

Hey.

Wij zijn nu 15 maanden bezig voor een 2e wondertje. (rondes weet ik niet meer).
Ook dan kan je nog in onzekerheid zitten of je wel een tweede kan krijgen, het is dus net zo spannend als een eerste kindje. Ik kan n.l. verhalen van mensen die na de eerste niet meer zwanger konden worden.
Ik deel de gedachte dus niet  dat als je eenmaal een kindje hebt, je weet dat je zwanger kan worden.
Succes allemaal en ik hoop dat we/jullie niet te veel ronde's meer door hoeven te gaan.

Groeten van Miena.

ik heb het ook maar gehoord he,ik wil niemand ontmoedigen of zo hoor,want geldt natuurlijk niet voor iedereen want mijn zus heb een jaar of negen aan de pil gezeten en die was de 2e ronde al zwanger...maar idd hopen dat we niet teveel rondes meer hoeven
groetjes miertje

Hoi hoi,

Ik ben phoebe bijna 29 jr en ronde 15 voor de 1ste.. Mijn NOD is 9 mei maar ben nu doorgestuurd naar de gyni door de HA.. 18 mei moet ik voor mijn eerste onderzoeken.. Mijn vriend is al getest en daar was alles goed mee.. Ik ben al een keer eerder zwanger geweest maar heb abortus laten plegen.. Lang verhaal maar dat is ook een hele lange tijd geleden er kan vanalles gebeurt zijn in de tussentijd.. Afwachten maar..

Grz phoebe

Terug
Bovenaan