Hoeveel rondes

Hoi dabi,

Bij mijn eerste was ik in ronde nr 0 zwanger :)

Haha leg het even uit,ik was eigenlijk ongepland zwanger geworden terwijl ik mooi mijn pil nam,raar he.
Nu ben ik in ronde 4 voor nummer twee,dus je ziet het kan zo hard verschillen he.
Liefs orchi

Ik was van de eerste net als orchideke ook in ronde 0 zwanger ! Ook terwijl ik de pil gewoon normaal slikte. We zijn nu bezig voor een tweede, ondertussen alweer in ronde 11. Het zegt dus niet zoveel dat het van de eerste heel makkelijk ging, maar ik heb ook vaak andersom gehoord... van de eerste een jaar bezig en de tweede in ronde 1 raak!

Na een half jar wachten tot de pil eindelijk uit mijn lijf was, kreeg ik mijn eigen cyclus terug, met eisprong zeg maar. De eerste echte eisprong was meteen raak, maar werd een mk. Toen nog 1 keer ongi, en toen weer zwanger. Bij mijn tweede kind was ik in de eerste keer zwanger. En nu wachten we de tweede ronde af, maar ik verwacht niet dat het raak is.

hoi allemaal ook ik wil ff reageren!
ik was bij de eerst in ronde 9 zwanger dus heeft ff geduurd! en nou willen we graag een tweede kindje en ik zit nu net in ronde 8 met behulp van clomid! na de zwangerschap heeft het erg lang geduurd voordat ik ongi werd in april bevallen en werd pas weer in sept ongi. toen weer aan de pil gegaan en vorig jaar maart mee gestopt en toen duurde het weer lang voordat mijn cyclus op orde was en augustus naar de gyn gegaan en met clomid gestart en nu weer een nieuwe ronde we zullen zien heb er steeds raar gevoel bij of het nog wel een keer zal lukken etc.

groetjes  miranda

Hoi

Ik heb een dochter en bij haar was het in 2 keer raak eingelijk ongepland, niet verwacht dat het zo snel zou lukken en nu zijn we inmiddels al in ronde 14 voor ons 2e kindje. Het wil maar niet echt lukken ook mbv ovulatietesten niet, maar morgen ga ik naar de dokter, misschien dat die iets kan betekenen voor me.
Mijn menstratie is na de geboorte van mn dochter nooit meer hetzelfde geworden, onregelmatig als maar zijn kan terwijl dat voor zwangerschap niet was.
Laten we hopen dat het snel een keertje gebeurd.

Gr WEndy 30 jaar, dochter van net 2

Hoihoi,

Ik was in ronde 1 gelijk zwanger. Gestopt met de pil en geen menstruatie meer gehad.
Ben inmiddels 29 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje.

Groetjes Maaike

Bij de eerste was ik in ronde 9 zwanger, bij de tweede in ronde 14 (of was het 15?). De derde zwangerschap in ronde 3, maar dat werd helaas een MA. Nu ben ik weer zwanger, in ronde 4. En so far, so good, nu 12 weken.

Hoi hoi,

Ik ben momenteel zwanger van de eerste en dat is ons in ronde 9 gelukt!
Ik vond het zo lang duren toen w net begonnen waren en kon mijn geluk dan ook niet op toen het gelukt was!
Nu inmiddels alweer ruim 11 weken zwanger en ons hummeltje al op 2 echo's zien spartelen. Helemaal super!
Dan weet je meteen waar het (af en toe op commando) klussen allemaal goed voor was hihi

Veel succes!

Terug
Bovenaan