Hoeveel sap?

Sja, die maffe Kian....
Stef drinkt meestal wel 4 of 5 flesjes sap op een dag,
Hij drinkt dit zelf en uit een fles. Uit een beker begint er aan te komen, maar lukt nog niet helemaal....Tuitbeker doe ik niet meer, want dat werd een zooitje

Liefs Annet

Hier nog een maffe meid: als het niet wit en handwarm is hoeft mevrouw het niet. Als ik stevig aandring dan drink ze wel hoor maar uit zichzelf een flesje leegdrinken, helaas.

Idd zolang ze plast, niks aan de hand. Als ik van huis ga en ik vergeet drinken heb ik geen ontevreden kind, dat is de andere kant, maar een beetje positief draaien hihihihi

Groetjes Renske

Dean drinkt ongeveer 300cc sap op een dag. Als het heel warm weer is drinkt hij wat meer.

Groetjes,
Nelly.

P.s: Nelleke: Dean wilde ook geen roosvicee of andere "gezonde" sapjes. Ik heb gewoon een keer appelsap geprobeerd en dat lust hij wel.

Oh ja, Dean drinkt uit een beker met speen. Uit het tuitgedeelte kan hij nog niet drinken; dan vliegt alles er naast. Dean is bijna 11 mnd.

Mila drinkt ook erg weinig,ze kan wel een beetje ui een anti-lekbeker.
meestal moeten wij daar mee helpen en dan begint ze ermee te spelen.
omdat ik echt vindt dat ze te weinig binnen krijgt ,geef ik haar sinds een paar dagen toch een flesje met sap.die dronk ze vandaag in de box wel leeg,dan maar zo.
maar jeetje,wat drinken al jullie kindjes goed zeg,zoveel hebben wij er nognooit in gekregen.gr piewie

Oh, Piewie en Nelleke wat maken jullie mij blij
Dacht dat ik de enige was met van die niet willen drinken kinderen
Ook hier wordt erg weinig gedronken. Chris  drinkt 's ochtends misschien 100 cc melk
in de middag met moeite 50 cc melk en 's avonds nog maximaal 100 cc melk voor het slapen gaan.
Ook ik heb allerlei tuitbekers, flessen, bekers enz geprobeerd
Het enige waar hij wel eens uit drinkt is zo'n spa flesje of een beker met zo'n vast rietje. Dan neemt hij een paar slokken.

Het ellendige is dat hij nu 's nachts komt en dan dorst heeft
lijkt mij logisch want hij drinkt gewoon te weinig overdag....
dus geef ik het maar anders is hij woest en gaat niet meer slapen...
ik ga vanavond voor het slapen gaan, straks dus, een bordje pap proberen, want ik ben het zat dat hij twee keer per nacht drinken wil...

dus hier ook opperste verbazing voor kinderen die van die natlappen zijn...lijkt mij heerlijk
Pas

een kennis haar kindje wilde ook niets extra drinken
dus zij kreeg het advies van het cb om opvolg/groeimelk
tussen door te geven maar dan wel meer verdund
dus op 180ml water 3 scheppen

Lorenzo is een goede drinker lust alles dus ik heb dat probleem niet
en ja als ze maar voldoende plassen

de hoeveelheid vocht die ze per dag nodig zijn is 500ml maar dat
zit ook in fruit e.d.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug