hoeveel setjes kleding??

A

Anoniem

Guest
hoi
was benieuwd hoeveel setjes kleding jullie kindjes hebben,anouk heeft een kast vol,dat ik soms niet weet wat ik combineren moet.nu kan ze straks naar een maat groter dus moet shoppen,denk dat ik dan maar setjes ga kopen die ze dan ook bij mekaar aan heeft.nu combineer ik wel,met als gevolg dat ik soms dingen in de kast over hou die dan niet bij mekaar  horen/passen.ps wat voor maat dragen jullie kleintjes???anouk zit in 74.

gr petra

Hoi!

Tara (06-05-2007) heeft haar kledingkast vol hangen met kleertjes. Het zijn niet allemaal setjes. En ook al heeft ze al zoveel kleertjes, als ik winkel, kijk ik altijd als eerste naar kleertjes voor haar (doen jullie dat ook?).

Zij wordt over 4 dagen 11 maanden en ze draagt nu maat 68/74 (ze werd als prematuur geboren).

Groetjes,
Shivana

Hoi,

Stijn heeft geen uitpuilende kasten omdat ik een diep gewortelde hekel aan winkelen en vooral aan het kopen van kleding heb. Stijn gaat nu naar maat 80 toe, want maat 74 wordt echt te kort. Ik heb nu zo'n vier of vijf setjes voor hem en dat vind ik genoeg. De wasmachine draait hier heel vaak. Zeg maar gerust elke dag. Rompers heb ik een maat groter, maat 86-92, omdat ze anders zo strak in zijn kruis gaan zitten omdat ik ze ook in de droger doe.

Groetjes van Marloes

heyyyy

nou ik heb ook een kast vol!!
ik hou niet van kleding met drukke printjes dus bij ons is alles neutraal met hier en daar soms een leuke tekst ofzo dus ik kan alles met elkaar combineren. meestal koop ik kleding bij h&m hema prenatal... het merk noppies en no-no vind ik super en soms hebben we uitschieters van uggs of een replay jasje mhhhh hoe bedoel je moeders is koop verslaafd haha

maar een klein vraagje.. jamie is nu 9 maanden ( van 20 juni) weegt ruim 8kilo op het cb zit hij kwa gewicht iets onder de lijn maar lengte is prima. ik en me vriend zijn ook heel slank vandaar maar hij zit nu in maat 68 heel soms 74 maar maat 80 zie ik voorlopig nog gebeuren!! hoe is dat bij jullie ik hou zowiezo niet van kleding dat te groot is heb liever dat het mooi aan z'n lichaam sluit dan dat het slobbert...

snappen jullie het nog   haha

groetjes marielle

Hoi hoi,

Ik kijk geregeld bij Kleertjes.com en als ik wat leuke dingen zie dan bestel ik ze gewoon. Alleen ik koop nu maat 80 voor van de zomer.

Jennifer was 4 weken geleden 71 cm en 9,5 kilo!!!! Ja ze is een flinke hoor, dus ze zit al ff in   maatje 74. Hier hebben we wel genoeg van! Als ik wat koop dan meestal een leuke broek/ rok/ jurk maar daar ook altijd een shirtje bij!!!    
Tja dat  de ene helft van de kast  nu ook al bijna vol zit met maatje 80, daar kan ik niets aan doen hoor!!! Toen de nieuwe collectie bij Brouwers binnen was gelijk weer wat setjes gekocht..een jurkje met een legging eronder..ohhh zo schattig allemaal.... kan het niet weerstaan! Het zou verboden moeten zijn..hihi...grapje..

Gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

hi

ik heb hier ook een kast vol liggen voor djaimy maar ook niet allemaal setjes heb veel kleuren dus er past altijd wel iets bijelkaar. djaimy zit nu in 74 en is 9 maanden  maar gaat toch wel richting 80 veel dingen worden nu echt te klein.
maar kinderbijslag gehad dus we kunnen weer shoppen.

groetjes angela

Hoi hoi,

Ik koop graag in setjes. Broek, shirtje en het liefst nog bijpassende sokken .
Maar de laatste tijd heb ik twee kledingpakketten op Marktplaats gekocht. Beide pakketten waren 15 euro en ik kon ze ophalen hier in de buurt. Het waren behoorlijk grote pakketten. Natuurlijk zit daar ook veel in wat ik minder leuk vind, maar voor 15 euro kun je je geen buil vallen.
Het gevolg is wel dat Bas zijn kast nu uitpuilt. Hij draagt trouwens maat 80 nu en voor de zomer heb ik het een en ander maat 86 gekocht. We gaan vroeg op vakantie (juni), dus hopen we op mooi weer dan.
Ik moet nu wel grotere rompers gaan kopen, want 74-80 past niet meer zo goed. Alleen vind ik het sonde om nog rompers met lange mouw te kopen. Dus ik koop alvast rompers maat 86 met korte mouw of zonder mouw.
Lang leve Marktplaats!!!!!!

Groetjes, Karin

PS: Ik ga op 30 april op een rommelmarkt staan. Alle kleertjes uit de pakketten die ik niet leuk vind, gaan dan mee. Voor 50 cent per stuk zal ik nog best wel wat verkopen......

Hoi allemaal

Ook Joyce haar kast puilt uit.
Wat is het toch leuk om na 2 jongens een meid te hebben.
Ik moet er wel bij zeggen dat het lang niet allemaal nieuw is,het meeste niet.Maar daarvoor ontbreekt het ons aan de financiele middelen.
We krijgen van deze en gene wel eens wat en Marktplaats is bij ons ook favoriet.
Daar haal ik dan de dingen uit die ik nog mooi en netjes vind en de rest geef ik dan weer door.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan