hoeveel setjes kleding??

O ja.
Joyce heeft nu nog maat 68 en begint over te gaan op 74.
Rompers 62/68 passen nog perfect.

Groetjes Jessica

Hoi meiden,

Nou hier ook een ziekelijke koopverslaafde hoor, hahahaha.... Iedere keer zeg ik van en nu is het genoeg ik koop niets meer maar ja het is allemaal zo leuk he
Ik denk dat Jayden 15 broeken heeft die hem passen en zeker 35 truitjes....
En morgen ga ik weer de stad in?!?!?! Maar ik koop niets hoor.....denk ik....
Hij zit nu in broek maatje 74/80 en in truitje maatje 80/86.Rompertjes dat verschild nog al per winkel.

En hier in de buurt zeggen ze: Alles voor t jong.....
En dat blijkt maar weer.....

Groetjes, Patricia

Hoi,
hier ook een moeder die maar blijft kopen. . . mn dochter heeft denk ik nog meer kleren dan ik! Ze heeft echt teveel, dat weet ik ook wel maar ik zie elke keer wel weer een lief schattig truitje voor weinig dus kan ik het toch niet laten liggen.
Mijn dochter is nu 9 maanden en draagt voornamelijk maat 68 en een enkele keer maat 74 (truitjes en rompers). Ze zat vorige week op de 7910 gram en 70,5 cm, ook iets onder het gemiddelde maar ze was ook niet echt zwaar bij de bevalling( 2860gr).
Ik heb trouwens niet alleen setjes hoor, eigenlijk bijna niet nu ik er over nadenk.
Ik koop veel nieuw maar wel vaak afgeprijsd en ook op marktplaats (vooral merkkleding want dan is het nog betaalbaar)
Groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Hier nog zo'n uitpuilende kledingkast. Kijk idd ook eerst naar kleertjes voor mijn dochter en dan (heel lang daarna) kom ik pas eens aan de beurt. Weet niet precies hoeveel ze heeft, heb net afgelopen weekend trouwens haar kast opgeruimd met kleertjes die niet meer (goed) passen. Ze gaat nu over naar maat 80, is ruim 74cm lang en weegt bijna 9 kilo (is nu 9 1/2 maand), dus ze is behoorlijk lang, was boven het gemiddelde, gewicht exact op het gemiddelde (ook onze dochter zou 3 1/2 week te vroeg geboren zijn, en woog toen maar 2500 gram, en dat zegt niets dus over het gewicht / lengte van nu).
Als ik moet gokken, schat ik dat ze nu zo'n   ± 10 broekjes, ±12 shirtjes, 2 rokjes en 2 tuinbroekjes heeft (veel te veel dus, ha ha)

groetjes,
xx Roos xx

Hoi hoi,

Ja, hier nog zo'n mama die het elke keer niet kan laten om wat te kopen. Had nooit gedacht dat het ook voor jongetjes zo leuk was om te shoppen, haha!

Sven is nu 8 maanden en gaat richting maatje 74. Ligt ook erg aan het merk hoor. Villa Happ is altijd aan de krappe kant terwijl kleertjes van de HEMA of H&M nog te groot zijn. Sven is altijd al een langert geweest dus bij hem is het meer dat de mouwen of pijpen te kort worden dan dat iets te strak zit.

Ik koop niet vaak setjes want ik vind het juist leuk om allerlei dingen met elkaar te combineren. Vaak koop ik neutrale broekjes (spijkerbroek of kaki kleur of zo) zodat ik er veel verschillende truitjes op kan doen. Voor manlief koop ik meer truitjes van de HEMA omdat die makkelijk aan te trekken zijn. Mag ik Sven aankleden, dan krijgt hij vaak iets van H&M of Villa Happ of zo aan.
Van alles wat dus hier in de kast!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Ook hier puilt de kledingkast uit, maar niet omdat ik het zelf ook, maar Daan is de 4e jongen op rij in de familie. En de kleding schuift dus allemaal mijn kant op.
Zoek er wel het mooiste uit en de rest gaat mee naar de rommelmarkt in augustus.
Vandaag toevallig de kast weer eens opgeruimd en de te kleine kleding eruit gegooit, nu op naar maat 80, want maat 74 wordt in truitjes echt aan de korte kant.
Voor maat 86 heb ik ook al een hele doos staan, dus voorlopig hoef ik niet te shoppen.

Als ik trouwens iets koop dan is het vaak los van elkaar, geen setjes. Nadeel van setjes vind ik dat als het ene deel vies is het andere deel ook in de was moet. Nu kan ik bij een schone broek gewoon een ander shirt aantrekken en Daan is weer klaar voor die dag.

Liefs Saskia

heey,ook hier puilt jayda''s kast echt uit,nou heeft ze niet zo''n grote kast maar hij zit wel bomvol!
ze zit nu op maat 68/74,ligt er net aan waar t vandaan komt.
als ik zelf wat voor dr koop dan is het bij h&m,hema etc maar ik krijg ook alle kleertjes van mn nichtje,en dat is veel...,nou heeft mn zus ook nog eens een leuke smaak dus.de maat die ze nu heeft hangt dus in dr kast en daarnaast heb ik nog 4 van die bananendozen vol met maten oplopend tot 92...dus kan nog effe.en als ze daar weer aan toe is krijg ik weer de volgende lichting.nou en sommige dingen heb ik mn nichtje nog nooit in gezien,dus amper gedragen.

nou ben ik sinds van de week aan mn nieuwe baan begonnen in de kleding,waaronder ook baby en kinder....dus ons meiske zit goed in de kleertjes! doeiiiiiiiiiiiiii

Merel heeft ook kleertjes in overvloed. En nog da tik weleens niet weet wat ik haar aan trek.
Vee gerkegen van vriendinnen met al wat groter kinderen maar wat ik niet mooi vind of verwassen is gooi ik wg.
Verder krijgt ze reglematig wat van een oma nee hoor ze wordt niet verwend hoe kom ik daar n        nou bij...................
Zou alleen wel fijn zijn als oma even overlegd over welke maat ze het beste kan kopen. Merel heeft vorige week een zomerbroek mat 86 gekregen. Het kind zit nu net in 68 en 62 past ook nog goed.

Terug
Bovenaan