hoeveel slaapjes op 1 dag?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik heb misschien een stomme vraag, maar vraag het me af.
Ik ben sinds van de week bezig om Brigitte nog maar 1 keer overdag te laten slapen. Ze wordt s'morgens pas rond half 9/ 9 uur wakker. Normaal ging ze dan na de eerste fles meteen weer terug. Dat was dan voor een uurtje soms langer. Dan ging ze rond half 2 er weer in tot 3 uur. We vonden dat toch eigenlijk wel erg veel. Ze gaat nu om 12 uur naar bed tot 3 uur ongeveer.
Nou vraag ik me af of er meer meiden zijn die het zo doen. Misschien voel ik me toch wel een beetje schuldig. Het is mijn eerste kindje dus weet niet of ik er goed aan doe. Ik hoop dat jullie reageren. Ben erg benieuwd naar hoe jullie het doen.

Alvast bedankt.
groetjes Guppie

hoi Lorenzo heeft alleen nog een middagslaapje
vanaf12.30 tot ongeveer 14.30 hij heeft overdag eigenlijk
nooit veel meer geslapen sinds hij een maand of vier was
maar hij maakt wel lange nachten

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Te weinig en te kort! Maar dan voornamelijk voor mij, hahahha! Hij heeft er geen moeite mee maar slaapt 's nachts heerlijk door eigenlijk...

-X- Marieke

Kijk niet naar anderen maar naar dat wat je kleine aan geeft is mijn advies..

Ik leg Kay op bed wanneer ik zie dat hij moe is. Dit is meestal op vaste tijden. Hij gaat rond 11:30 uur naar bed en slaapt tot 14:00 uur en dan rond 16:00 uur tot 17:00 uur. Kay slaapt dus nog 2x in de middag, maar een enkele keer heeft hij energie voor 10 en sla ik het 2e middagslaapje over. Kay heeft zijn slaap schijnbaar nog hard nodig en zolang hij dat blijft aangeven zal ik daarin mee gaan.

En zeg zelf; Uitgeslapen voel je je toch lekkerder dan bij een slaaptekort!

Gewoon naar je kleine kijken hoor!
Want het ene kindje heeft er wel behoefte aan en een ander kindje niet meer..

Esmé mv Kay

Hoi,
bedankt voor je reactie. Brigitte slaapt ook lange nachten. Evengoed deed ze de 2 x overdag er ook nog bij. Wij vonden het een beetje lastig worden. We moesten in die paar uur per dag dat ze wakker was steeds eten er in proppen anders kreeg ze te weinig binnen. Nu gaat dat was meer gespreid over de dag.

Ben blij dat er dus nog meer kindjes zijn die "maar" 1 slaapje overdag doen.

groetjes Guppie

Ow ja,.. en Kay ligt om 19:00 uur in bed tot s'morgens 07:00 uur.. Dus slaapt goed door ondanks zijn middagdutjes!

hoi

hij wordt wakker rond 7-8 uur en slaapt dan meestal rond 9,30-10 uur tot 11.30-12 uur
In de middag slaapt hij meestal van 13.30-15.00 uur ongveer

Hij heeft dit nog wel nodig anders wordt ie erg chago!

xx wen mv tycho

Hoidiehoi!!

Stef heeft ook nog steeds 2 slaapjes op een dag hoor....
HIj slaapt meestal van ongeveer 09.00 tot 11.00 en dan nog een keer van ongeveer 15.00 tot 17.00.... Best wel veel als ik jullie verhalen zo lees... HIj slaapt ook altijd gewoon de nacht door.....ach hij is gewoon een slaapkop, net als zijn mama...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan