Hoeveel slapen baby's van 7 maanden?

Hai, ook ik heb een zoontje van ruim 7 maanden en hij slaapt excact dezelfde tijden, volgens mij is dat dus normaal, gemiddeld schijnt 14 uur normaal te zijn, dus niets aan de hand. Het ene kind slaapt langer dan het andere!

Groetjes Cato
 
Hallo, mijn dochter is nu 6,5 maand en slaapt sinds dat ze 3 maanden is 's avonds van ca. 19.30 tot de volgende ochtend zo rond half 8, overdag slaapt ze ook niet veel, meestal om een uur of 10 ca. 3 kwartier, een uur en 's middag om ca. 14.00 dan weer een uurtje. Soms is het iets korter, soms langer. 's Avonds slaapt ze altijd goed en is verder overdag gewoon tevreden en vrolijk dus ik maak me er ook geen zorgen over en als ik het zo hier lees, is het juist normaal dat ze niet zoveel overdag slaapt. Ik vind het ook wel gezellig als ze wakker is.
 
hai allemaal,ik zit dit nu allemaal te lezen.En mijn vraag was:volwassenen slapen toch ook niet even veel.Het is maar net wat je kindje nodig heeft.Mijn zoontje van 7 mnd slaapt al vanaf zijn geboorte heel de nacht door en gaat na zijn eerste flesje(pap)weer terug naar bed tot (soms)zijn tweede flesje en soms s'middags weer maar niet altijd,hij geeft het zelf aan als hij moe is.Geniet er nog maar van straks slapen ze bijna helemaal niet meer...nu kan je als ze slapen wat voor je zelf doen
 
Terug
Bovenaan