Hoeveel slapen jullie babies?

Hai,

Thijs is 8 weken en slaapt 's nachts niet langer dan 5,   5 1/2   uur achter elkaar.
Hij krijgt rond 23.00 / 24.00 zijn laatste fles, hij gaat dan 30 tot 45 minuten later
naar zijn bedje. Je kan er de klok op gelijk zetten dat hij om half 5 of half 6 wakker wordt. Ik rek het dan wel voor een uurtje met z'n speen, in de hoop dat hij in de
gaten krijgt dat hij een uurtje langer moet slapen.

Groetjes
Jama

Tygo slaapt op de dag ook maar weinig:hij gaat rond 22.30 naar bed na zijn laatste fles, dan om 6 weer zijn eerste fles  en daarna slaapt hij tot een uur of 10 smorgens.
De rest van de dag slaapt hij niet zoveel, wat hazenslaapjes in de box en tijdens het wandelen in de wagen
In zijn bedje slapen op de dag werkt bij Tygo niet, dan zet hij het op een krijsen en wil hij eruit. Hij is het liefste in gezelschap.
Maar ook hij ziet er gezond uit ik denk niet dat hij er last van heeft.
Zijn ze moe, slapen ze vanzelf wel denk ik dan!
groetjes

Bas is nu 7 weken oud. Krijgt bv en slaapt sinds een week elke nacht door. Hij krijgt de laatste voeding rond 22.30-23.00 uur en om 7.00 uur moet ik hem wakker maken. Dan slaapt tie tot 11 uur weer door en dan bijna de hele dag wakker. af en toe een dutje van een half uurtje.Dus je bent niet de enige!!!

Renske, nu 9 weken, slaapt heel veel. Wel 20 uur per dag. Ze is meestal maar een uurtje wakker en als ik haar dan na dat uurtje op bed leg slaapt ze bijna gelijk. Soms eventjes huilen, maar dat is zo over en als ze wakker is, is ze super lief en vrolijk. Lacht en brabbelt de hele tijd door. 's avonds is ze soms wel wat langer wakker, maar dat vind ik niet erg, want 's nachts slaapt ze door tot ongeveer half acht en dan heeft ze rond tien uur/half elf haar laatste voeding gehad.

Terug
Bovenaan