Hoeveel slapen jullie kindjes overdag?

Ik weet dat het afgeraden wordt en zal vast niet voor elk kindje werken. Maar onze zoon slaapt het liefst en het beste op zijn buik. Dit doet hij al sinds hij 5 weken oud is en gaat heel goed. Zijn nekje was al heel sterk en had het eerst een paar keer in de box geprobeerd, daarna durfde ik het wel aan in de nacht. Misschien kan je dat proberen?

Ik weet dat het afgeraden wordt en zal vast niet voor elk kindje werken. Maar onze zoon slaapt het liefst en het beste op zijn buik. Dit doet hij al sinds hij 5 weken oud is en gaat heel goed. Zijn nekje was al heel sterk en had het eerst een paar keer in de box geprobeerd, daarna durfde ik het wel aan in de nacht. Misschien kan je dat proberen?

Snachts slapen in bed gaat prima, overdag alleen niet. Iets met onze geur bij hem leggen helpt niet, hebben we geprobeerd. 
Op zijn buik slaapt hij beneden inderdaad ook weleens, vind hij soms wel en soms niet fijn.. heel wisselend. 
We hebben echt al vanalles uit de kast gehaald maar het is vaak meer wakker of huilen dan slapen. Ik heb zelfs van een draagzak een hangmatje gemaakt! 

Ik herken helemaal wat jullie zeggen. Zijn jullie kindjes al bij een kinderafdeling of dergelijke geweest? Ik denk wij kunnen nog plannen dat je een uur met je kind zit, maar hun toch niet? Denken jullie dat dit over gaat? M'n dochter is 11weken oud en heeft dit nogsteeds...

Hier ook verschillend hoor
Mijn zoontje is 10 weken  oud
En leg hem naar elke voeding  in bedje.  Soms slaapt die wel 3 uur en soms een half uurtje a uurtje. 
Dan ga ik hem een paar keer  troosten.  Blijft die dan nog huilen haal ik hem eruit en laat ik hem lekker bij mij liggen. En dan vaak  de volgende voeding slaapt die weer langer.
Elke kindje is anders dus de een heeft meer slaap nodig  als de ander. 
?

Terug
Bovenaan