Hoeveel slapen jullie kindjes overdag??

Jadey is ook echt een meisje wat overal bij wil zijn, alles zien en horen en zich vooral met kletsen laten horen.
Normaal gesproken sliep ze overdag wel een uur tot anderhalf uur maar met een half uur is het nu toch echt gedaan. Ze is verder wel vrolijk, alleen na 5/6 uur is het toch echt op en wordt het huilen, ze gaat dna in bad /fles en naar bed toe, dan slaapt ze ook gelijk.
Het zal wel goed zijn, alle voorwaarden heeft ze dus.

gr tammy

Senne slaapt naar mijn idee juist heel erg veel. Ze heeft veel behoefte aan regelmaat en geeft ook duidelijk aan wanneer ze moe is. Ze kan telkens 1,5-2 uur vrolijk en wakker zijn, vervolgens begint ze te miemelen en in de oogjes te wrijven. Dan breng ik haar naar bedje en slaapt ze minimaal 1,5 uur, vaak langer. In totaal toch wel zo'n 6 uur overdag. 's Nachts proberen we haar te laten slapen van 20.00 u tot 06.30 u, maar we zijn nu bezig met het vervroegen van de laatste fles. 's Ochtends is ze altijd al  vroeg wakker, maar krijgt ze pas later de fles. Dat rekken we met het speentje, dan slaapt ze telkens weer een half uurtje of ze kletst wat in haar bedje.

Christian (5,5 maand) slaapt ook 4-5 uur overdag verdeeld over 3-4 slaapjes. Zijn nachten zijn maximaal 10 uur lang. Voor de laatste fles (21:00 uur) maken we hem meestal wakker. Ik hoop dat we straks met bijvoeden de 4e fles (nu 18:00-18:30 uur) kunnen opschuiven naar 19:30-20:00 uur, zodat de laatste kan vervallen...

Groetjes, Karin

Hoi

Volgens mij doe je het wel goed zou alleen 1 ding veranderen als ik jou was

rond 17:30 gaat Jasmijn weer op bed.
tussen 21:00/23:00 (hangt er vanaf hoelaat ik naar bed ga) fles 210 met 8 schepjes. en dan slaapt ze weer tot 05:00 en begint alles weer overnieuw!

Als je haar om 17.30 een warme maaltijd geeft en dan gewoon laat spelen of op schoot bedenk maar wat leuks hihi
En dan rond een uur of 20.00 een papfles geeft slaapt ze misschien wat langer. Ik vind dat ze op zich wel lang slaapt als ik naar Joey kijk die wordt rond 7.00 wakker en dan rond 10.30 gaat ie weer even slapen en daarna wanneer die moe is. als hij heel veel geslapen heeft wordt hij de volgende dag ook heel vroeg wakker

Groetjes

ja idd, ik zou ook het liefste willen dat ze s''avonds wat later op bed komt!
zij komt s''middags rond 14:30 weer van bed en dan is ze om 17:00 bekaf en heel vervelend. daarom geef ik tussen de middag warm eten. want als ze heel moe is hoef ik niet met een lepeltje aan te komen zetten want dan spettert ze alles in mijn gezicht en word dan heel boos.

we hebben het wel geprobeerd dat ze later op bed komt, maar ja dan krijst ze de hele huiskamer bijelkaar.

lastig eigelijk he hihihih als je dit zo leest! en pap uit een fles wil ze ook niet, dan laat ze de fles voor de helft staan.
we zijn nu van plan vanavond twee flesjes te maken, eentje met pap en eentje gewoon. en als ze de pap niet meer hoeft dan gaan we verder metde gewone fles!
ik heb ook andere voeding gehaal, die voor vanaf 6 maanden! misschien helpt dat ook!!
maar ik denk dat het ook idd handig is dat ze wat later op bed komt, misschien steeds beetje bij beetje wat rekken!

liefs Wilma

Hoi,
en anders haal je haar na een paar uurtjes slaap toch gewoon om 19 uur weer uit bed. Kan ze weer even spelen, dan wat eten en naar bed. Quinn luste ook geen pap uit de fles. Maar wel dikkere pap met een lepeltje. Dat gaat perfect. Misschien werkt dat wel.
En je kan het ook nog half half doen. 90 cc pap met de lepel en dan 90 cc fles.
Succes met puzzelen.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan