Hallo,
Ik vroeg me af hoeveel jullie kindjes slapen nu...
Tom is 27-02-2007 geboren, op de creche viel het ze op dat Tom nog veel slaap nodig heeft. Ik dacht, tis een baby, die slapen nou eenmaal veel... ik weet niet wat 'normaal' is, of wat het gemiddelde is...
Ik voed nu om de 4 uur, tussen elke voeding slaapt hij wel eventjes.
mijn schema, hoe het meestal verloopt:
06:00 - 10:00 voeden, drinkt maar heel eventjes en slapen.
10:00 - 14:00 voeden, in de box, spelen, toch nog een uurtje slapen
18:00 - 22:00 voeden, in de box, spelen, 2 uurtjes slapen
22:00 - 02:00 voeden drinkt maar heel eventjes, slapen...jammeren om speentje soms moet ik er 8x uit, hij wil dat ook niet meer drinken, maar zonder speentje wil hij niet slapen.
02:00 - 06:00 voeden drinkt maar heel eventjes, slapen...jammeren om speentje soms moet ik er 8x uit, hij wil dat ook niet meer drinken, maar zonder speentje wil hij niet slapen.
Ik dacht, misschien slaapt hij overdag gewoon te veel, dat hij 's nachts daarom zo jengelig is... ik weet ook niet echt wat normaal is voor een babytje...
Jullie ervaring?
Bvd
Liefs NENS
Ik vroeg me af hoeveel jullie kindjes slapen nu...
Tom is 27-02-2007 geboren, op de creche viel het ze op dat Tom nog veel slaap nodig heeft. Ik dacht, tis een baby, die slapen nou eenmaal veel... ik weet niet wat 'normaal' is, of wat het gemiddelde is...
Ik voed nu om de 4 uur, tussen elke voeding slaapt hij wel eventjes.
mijn schema, hoe het meestal verloopt:
06:00 - 10:00 voeden, drinkt maar heel eventjes en slapen.
10:00 - 14:00 voeden, in de box, spelen, toch nog een uurtje slapen
18:00 - 22:00 voeden, in de box, spelen, 2 uurtjes slapen
22:00 - 02:00 voeden drinkt maar heel eventjes, slapen...jammeren om speentje soms moet ik er 8x uit, hij wil dat ook niet meer drinken, maar zonder speentje wil hij niet slapen.
02:00 - 06:00 voeden drinkt maar heel eventjes, slapen...jammeren om speentje soms moet ik er 8x uit, hij wil dat ook niet meer drinken, maar zonder speentje wil hij niet slapen.
Ik dacht, misschien slaapt hij overdag gewoon te veel, dat hij 's nachts daarom zo jengelig is... ik weet ook niet echt wat normaal is voor een babytje...
Jullie ervaring?
Bvd
Liefs NENS