hoeveel slapen jullie kleintjes overdag?

A

Anoniem

Guest
Ik ben even benieuwd hoeveel jullie kleintjes
overdag nog slapen?
Mijn hummeltje niet zoveel meer.

Is rond 06.00 uur wakker, dan papfles en vrij gauw
weer in bedje, meestal tot een uur of 08.30.
Dan is meneer klaarwakker, en gaat vaak rond
13.00 uur weer even liggen, maar dat duurt niet lang!!!
En dan pas weer rond de avond in bed, 17.30 uur ongeveer
Tot 's morgensvroeg dus...

en bij jullie??

Lotte (2-5-2007) is momenteel erg aan het rommelen met haar slaapschema. Ze probeert alleen een middagslaapje te doen, maar over het algemeen lukt dat nog niet.

Ze wordt rond 7 uur wakker en slaapt dan 's morgens (tijd varieert) een uurtje. Dan begin van de middag nog een uurtje en aan het einde van de middag nog een uurtje. Soms maakt ze van de middagslaap 2 uur en blijft dan wakker.

Ze gaat rond 20.00 - 20.30 naar bed voor de nacht.

Ik vind het erg moeilijk momenteel om in te schatten of ze wakker kan blijven of niet als ik weg wil. De ene keer is ze uren wakker en de andere keer is ze na een uur al weer moe en wil ze naar bed. Ze slaapt alleen in haar ledikantje, dus op bezoek gaan bij iemand is erg lastig. Ik zal blij zijn als ze wat meer wakker is overdag. Komen we ten minste nog eens buiten de deur...

Groetjes, Marisa

Levi (12-06-07) slaapt bijna niet overdag soms een uurtje of als we weg gaan in de auto een tukje tussendoor. Ik vind het echt heel gek maar hij is ook niet vervelend ofzo dus het zal wel goed zijn. Hij ziet als zijn broer en zus thuis zijn ook zoveel en wil gewoon met ze meedoen. Het helpt ook niet echt dat op woensdag en vrijdag deoudste 's middags vrij is dus als hij evt. zou kunnen slapen moeten we weer weg om jelle op te halen.

Op de creche slaapt hij 's middags wel wat meer (kan hij lekker bijkomen )

groetjes chimene

Hoi Happy,

Stijn wordt meestal rond half zeven wakker. Dan gaat ook de wekker. Rond een uur of half tien slaapt hij dan nog een uurtje en s'middags nog twee uur. sÝvonds slaapt hij vaak een kwartiertje op schoot en gaat dan tussen half negen en negen uur weer naar bed. Dan krijgt hij rond middennacht en rond een uur of drie, half vier nog een voeding.

Groetjes van Marloes

Maud (29-07-07) wordt rond 9:00uur wakker krijgt ze bv, daarna gaat ze om 11:00 uur even een uurtje naar bed of slaapt ze in de auto als we ergens naartoe gaan.
's middags gaat ze om half 3 naar bed tot een uur of half 5. En dan gaat ze om half 8 weer naar bed tot de volgende morgen. Mag niet klagen tot nu toe.
Goetjes Naomi

Hoi,

Dylano gaat tussen 11.00 en 12.00 even naar bed (een uurke ongeveer).
En dan gaat hij tussen 15.30 en 16.00 naar bed.
En dan ook 1,5 uur ofzo.
Hij slaapt dus ook nie echt veel meer. Hij is 9mnd trouwens,

Groetjes Debby.

Hoi,

bij ons gaat het als volgt.
0800 wakker
09.30 een uur/ 1,5 uur slape.
12.00 fles
12.30 slapen(ergens tussen de 2 en 3 uur)
vaak rond 18.00 nog een half uur
19.30 naar bed.

Groetjes Lynn
M van Hidde 18-07-2007

Benthe is nog echt een slaapmuts, dus pas ik daar mn schema ook wel op aan!
Wij gaan dus niet veel en vaak dingen doen, zoals de stad in. Of maar heel eventjes.

s Morgens rond 8 uur wakker.
Fles en dan rond 9 uur weer naar bed.
10uur wakker en dan fruithapje.
Slapen weer van 11 tot 12.
Dan fles en wakker tot een uur of2.
Dan slapen tot 4 uur. Fles.
Rond half 6 weer naar bed en dan tot uur of 7.
Fles om 8 uur en dan weer naar bed.
Als ze die dag slecht heeft gedronken krijgt ze nog een klein flesje (120cc) om 22.00u en dan slapen!!

Al moet ik zeggen dat de tijden wel eens kunnen verspringen. Ze is nl de ene keer vroeger wakker dan de andere, maar wel in dit schema ongeveer.

Hoe doen jullie het met dingen ondernemen? Ook snel en even, of wel een langere tijd en hopen dat ze slapen in de wagen?

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan