hoeveel slapen jullie kleintjes overdag?

Daan is nu 5 maanden en slaapt overdag bijna niks meer.
Gisteren was het in totaal een half uurtje! 20 minuten in bed en daarna nog eens 10 minuten in het wippertje.
Hij is wel moe maar op de 1 of andere manier wil hij zich daar niet aan overgeven.
Eerder sliep hij nog wel eens in de box maar dat lukt m nu niet meer.
Ga ik met hem wandelen dan kan   hij nog wel eens in slaap vallen in de wagen; of in de auto in de maxicosi maar zo gauw we thuis komen is ie klaar wakker. Net of ie een ingebouwde tom-tom heeft!
Ik hoop dat dit iets tijdelijks is want het is echt te weinig voor zo'n klein ventje.

hay hay kaylee is om 7 uur wakker,gaat dan van 9 tot 10 weer naar bed,dan van half 1 tot half 3,van 5 tot6 en dan om 8 uur weer tot s'ochtends naar bed!!superschema,houd het ritme er dan ook strak in!hihi xx

Merel 5 maand wordt rond 8.15 wakker. Dan rond 8.30 de fles.
Soms slaapt ze tussen 9.00 en 11.30 eventjs. Half uurtje of zo in de box of in de wagen.
Daarna krijgt ze een groentehap of fruithap eet ze veel krijgt ze alleen dat naders nog een fles.
Rond 12.00 gaat ze naar bed meestal moet ik haar dan om 15.30 wakker maken voor de fles.
Als ik moet werken haal ik haar er om 14.40 uit want dan moeten we om 15.00 bij de oppas zijn.
Dan rond 18.30 weer een fles en daarna gaat ze naar bed.
Om 22.15 maak ik haar wakker voor de papfles en dan slaapt ze door tot 8.15.

Terug
Bovenaan