Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is een bezig bijtje die Esther van jullie!
Wel gezellig!!
Teun (inmiddels al weer 6,5 maand) is sinds deze week om 5:30 wakker i.p.v 7:30 ik weet niet hoe het komt. Met de fles kan ik het tot uiterlijk 7:00 rekken.
Dan is hij gemiddeld zo`n 2 uurtjes wakker.
Dan wil hij echt wel weer voor een uur en soms 1 1/2 uur slapen.
Daarna weer 2 uurtjes wakker.
Verder is het echt een vrolijke vent aan het worden.
Hij rolt de hele box door of nog leuker op het boxkleed op de grond,dan probeerd hij echt al te tijgeren. Laatst moest ik even iets uit de keuken pakken,kleed leeg!!
Zat meneertje al onder de tafel!
Het wordt echt nog leuker dan het al was.
Christian komt gemiddeld ook uit rond de 13-14 uur, maar slaapt toch overdag wel meer. De nacht is maximaal 9 uur, langer lukt echt niet en overdag heeft hij 2 slaapjes van 1,5-2 uur en 2 slaapjes van 30-45 minuten. Je ziet, iets anders verdeeld, maar toch net zo veel slaap als Esther...
Mijn meisje sliep toen we op vakantie waren steeds maar een uurtje en dan weer een uurtje wakker. nu doet ze het weer als vanouds: anderhalf uur wakker en dan ongeveer 2 uur slapen. Smorgens komt ze om 7.30 en dan gelijk weer moe, slaapt ze tot +/- 9.00/9.30 en dan weer van 10.30 tot 11.30, van 13 tot 15, van 20 - 7.30 Dat is dus best veel, als ik het zo lees. Ze heeft blijkbaar veel slaap nodig.
Ilyas (5,5 maand) slaapt 's avonds van 20.00-7.30 ongeveer, dan in de ochtend nog een uurtje, 's middags 1,5-2 uur, rond een uurtje of 17.30 nog een half uur/uur en dan weer naar bed om 20.00 uur. Samen dus ongeveer 14,5-15,5 uur.
Esther is inderdaad veel wakker of Evi (6 maanden) slaapt gewoon veel. Evi is na de fles gemiddeld 2 uur wakker en slaapt daarna 1,5 soms 2 uur. Esther zal wel niet nodig hebben dan.
Maar als ze in die tijd zich dan wel kan vermaken want anders kom je nergens aan toe.
Hoe gaat het trouwens met je, voel je je goed? Wanneer ga je naar de verloskundige? spannend he?
Mijn zusje was 1 juli uitgeteld, jeetje wat is dat spannend!
Amber is volgende week alweer 6 maanden. Ook zij slaapt niet veel en ik vind dat ook vermoeiend. Na de borst of fles (ben bv aan het afbouwen) is ze ongeveer 2 uur wakker. Daarna slaapt ze 3 kwartier. Maar soms ineens 2 uur. Geen peil op te trekken. In de middag is ze wel 4 uur wakker en heeft ze genoeg aan een hazeslaapje van 10,/20 minuten. "Powernap" noemen wij het hier! De avond slaapt ze maar een uurtje en de rest isn ze wakker bij ons of in de box.
De laatste borstvoeding krijgt ze om 22u en dan slaapt ze tot 7 uur, half 8.
Gr. Sonja
wij hebben echt een slaapkoppie hoor...
's avonds gaat hij om 7 uur naar bed om dan de volgende ochtend om 8 uur wakker te worden. dan drinkt hij een fles en slaapt dan nog tot 10 uur!
daarna speelt ie lekker en dan na de fles van 12 uur slaapt hij ook nog een uurtje.
en 's middags na de fles van half 4 slaapt ie weer tot half 6. dan maak ik hem wakker voor zijn groente hap!
soms slaapt ie wel iets minder overdag maar dit is wel zo'n beetje gemiddeld.
wat een slaapkop he??