Hoeveel slapen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

hoeveel slapen jullie kindjes nog? Onze zoon (bijna 10 maanden) slaapt na zijn pap 's morgens nog ongeveer twee uur. Na de lunch ruim twee uur (vandaag 3,5!!) en dan na het warme eten (va 18.00 uur) tot ik hem wakker maak voor de laatste fles rond 20.00 uur. Dan weer naar bed (meestal drie kwartier op) tot de volgende ochtend half acht.

In totaal is hij dus ongeveer 6 uur op per dag, lijkt mij weinig.

Ben benieuwd!

een trotse mama

(ik klaag trouwens niet hoor! Ben al lang blij dat hij vooral 's nachts lekker slaapt)

Hoi hoi,

Dit is niet weinig volgens mij! Als je kindje al 10 maanden is slaapt hij volgens mij gewoon goed (misschien wel veel..)

Thijn is volgende week 8 maanden en slaapt smorgens 2 uur en smiddags 2.5

fles om 7.00
fruit 9.30
slapen van 10.00 tot 12.00
boterham en fles
14.00 14.30 slapen tot 16.30
warme maaltijd en dan om 19.00 papfles en te bed..

Dit is voor 8 maanden een normaal slaapschema zeggen ze op het cb..
Je kindje slaapt goed, dat is fijn joh!

Dit kan ook anders hoor ik af en toe wel.. Kindjes die veel minder slapen..

Ik denk dat dit heel goed is..

Groetjes Bianca mv Thijn

Hoi

Mijn zoontje is 10 maanden en slaapt s'morgens anderhalf tot twee uur, smiddags ook anderhalf tot 2 uur en dan avonds om acht uur erin en dan wordt hij zo tussen half 8 en 8 uur smorgens weer wakker.Hij krijgt geen fles meer avonds!

liefs Daphne

Hoi,

ik vind het dus wel lang en veel, maar ja... hahaha óf B'Elanna slaapt zo weinig... hahaha.
De 1 heeft gewoonweg meer rust nodig dan de ander, zou me er niet als te druk over maken.
Als B'Elanna op haar "normale" tijd wakker wordt 8.00uur ongeveer, dan heeft ze s'ochtens géén slaapje meer. Anders max. 1 uurtje ofzo.
s'middags slaapt ze ongeveer ergens tussen de 2 á 3 uurtjes, leg er maar net aan of ze die ochtend nog wat slaap gepakt heeft.

Groetjes Debby

Onze Thomas slaapt overdag in totaal iets van 2,5 uur dus dat scheelt nogal. Zelf vind ik het jammer dat hij zo weinig slaapt; voor je gevoel heb je nooit eens je handen vrij
Maar ik denk dat hij niet meer slaap nodig heeft want hij wordt altijd uit zichzelf al weer zo snel wakker en komt ook niet in slaap als ik hem "te vroeg" in bed leg.

Groetjes Ida

hoi,

dinand slaapt ook gemiddeld nog zo'n 2,5 tot 3 uur per dag, hij is nu net 9 mnd. is per kindje denk ik toch heel verschillend hoeveel slaap ze nodig hebben, hebben wij als volwassene ook.

groetjes susanne

Hoi,

Floris slaapt ook gemiddeld 3 uur op een dag. Soms 1 keer 2,5 a 3 uur en soms slaapt hij 2 keer 1,5 uur.

De laatste tijd slaapt hij vaak 's ochtends lang en 's middags niet. Ik leg hem vaak wel op bed 's middags maar dan krijst hij de hele boel bijelkaar totdat ik hem er weer uithaal.
's Avonds gaat hij om een uur of 20.00 naar bed en dan wordt hij 's ochtends rond  7 uur weer wakker (was 5.30 uur dus het gaat de goede kant op).

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan