Hoeveel slapen?

hoi,

robin slaapt ook nog veel. (is nu 10 maanden)
s'morgens is hij om 8 uur wakker en om 9 uur half 10 moet hij echt naar bed want dan wrijft hij zijn ogen er bijna uit hahaha om 11 uur weer uit bed, en we eten altijd om 12 uur brood en om 13.00 uur wilt hij weer naar bed en dan tot 15.00-15.30 uur.
s'avonds om 18.00 uur gaat hij meestal nog een uurtje en dan laatste flesje en om 20.00 weer naar bed tot de volgende ochtend 8 uur.
ik heb wel eens het idee dat hij s'morgens wat eerder wakker is maar dat ie gewoon lekker ligt te tutten ik zal van de week eens een keertje spieken door het raampje!!

gr. danielle

hoi hoi

ooohhh ik wou dat linsey af en toe meer sliep.
ze komt om 8 uur uit bed. en gaat dan van 11 tot 12 nog even slapen ( ze ligt op bed dan slaapt niet eens altijd een uur)
en 's middags slaapt ze van 3 tot 4 a half 5 ( of te wel ligt ook op bed en slaapt niiet eens al die tijd)
nou hier houd het dus echt mee op hoor
's avonds gaat ze tussen half 8 en 9 ergens naar bed toe en dan slaapt ze wel door. je moet toch een keer slapen he

groetjes danielle

Hoi,

Isis is bijna 9 maanden. Ze heeft nog 2 slaapjes op een dag, 'smorgens en 'smiddags, gemiddeld slaapt ze 3 uur per dag. 's avonds gaat ze rond 19:30uur naar bed en slaapt dan door tot 7:00uur (soms wat later of vroeger)
 Totdat Isis een maand of 7 was sliep ze meer, 4 á 5 uur op een dag. Ze geeft het zelf aan, ik leg haar bij duidelijke slaapsignalen in bed, ze word ook weer zelf wakker. Ik probeer minder gefocust te zijn op haar slaapjes en kijk hoe ze is als ze wakker en op is. Ze maakt ook langere nachten (11 a 12 uur), dat doet haar (en ons) goed!

x Esther

Ik wou dat Alicia af en toe wat meer sliep.
Zij is 's ochtends rond 06.15 wakker, maar speelt dan lekker rustig in bed tot ongeveer 07.15. Dan haal ik haar eruit.
Tegen 09.15 gaat ze weer in bed en slaapt dan vanaf circa 09.30 - 10.15.
's middags gaat ze om 13.30 weer naar bed en valt meestal pas tegen 14.00 in slaap en is dan weer om 15.00 wakker. 's avonds gaat ze om 19.00 naar bed en slaapt dan door tot 's ochtends.
Al met al slaapt ze overdag dus nog geen 2 uur. Ik kan haar wel eerder in bed leggen, maar dat heeft totaal geen nut.

Groet,

Lisette

Ik denk oook wel dat het een beetje ligt aan wat het kindje doet wanneer hij/zij wakker is. Erikjan slaapt ook nog 3x overdag 2 uur. Tussendoor is hij dan ongeveer 1,5 uur wakker, hij loopt dan overal bijlangs, kruipt, speelt, is dus druk in de weer. Dan wordt hij dus moe en slaapt lekker, of ligt rustig te spelen in bed...hij is 9,5 maand.

Janine

Hoi

Jeetje als jij vindt dat jouw kindje weinig slaapt, dan is mijn Stijn helemaal een ramp. OVerdag slaapt hij maximaal drie uur over de hele dag. Meestal drie keer een uurtje. "s avonds om 1900 erin en de volgende dag om 630 meldt hij zich weer.

Ida zei het geloof ik ook, maar ik zou af en toe wel willen dat hij meer sliep hoor, af en toe even tijd voor jezelf. Ik zei vandaag nog tegen mijn man: lijkt me best lekker om een keer een hele dag thuis te zijn zonder Stijn. Slecht he. Maar zeker nu ik weer zwanger ben, heb ik echt even behoefte aan een dagje niets... Misschien dat hij dan toch maar een keer naar opa en oma moet, nog nooit zomaar gedaan, moeten maar eens kijken.

Carina

Chloë slaapt ook nog vrij veel;
's  Morgens 2 uur
's Middags 1,5
's Avonds na het eten ook nog 1,5 uur
Verder gaat ze rond 8 uur naar bed en slaapt het klokje rond.
En echt actief is ze niet, ze rolt alleen nog maar.
Ze heeft altijd veel geslapen en wordt ook echt sjachrijnig als ze langer dan 2 uur wakker is.
Sil

Terug
Bovenaan