hoeveel slapen

Volgens mij zijn het vaak ook fase's, Brenda heeft ookeen tijdje maar 2x 1 uur geslapen, maar de laatste weken (even afkloppen) slaapt ze weer goed.

-'s morgens rond 7 uur wakker.
-na fruithap rond 10 uur naar bed (voor ongeveer 1,5 uur)
-rond half 12-12 uur brood en dan tussen 14 en 14.30 naar bed en dan slaapt ze ongeveer 2 a 3 uur.
-rond 19 uur naar bed en dan slaapt ze precies klokje rond !

Groetjes Bianca

Hoi,
Onze oudste zoon ging met 14 maanden over naar één slaapje per dag, maar in mijn omgeving sliepen veel kinderen al maanden eerder maar één keer.
Onze jongste, nu bijna 11 maanden, heeft de laatste weken ook heel slecht geslapen overdag..... maar zoals zo vaak, het was een fase. Nu gaat het weer super.
Succes! Als het de overgang naar één slaapje is, kan dat best even lastig zijn, weet ik nog van de oudste.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Shanice slaapt ook al een maand alleen smiddags. Ze hebben op een gegeven moment minder slaap nodig . Bij milton had ik de fout gemaakt om hem sochtends te laten slapen op een gegeven moment wou hij niet meer smiddags slapen zodat ik eind van de middag met een moeilijk kind zat vandaar dat Shanice alleen smiddags slaap en anders slaapt ze nog weleens in de wandelwagen

groetjes lisette

Terug
Bovenaan