hoeveel tanden??

Myrthe heeft al aantal dagen diaree. Waarschijnlijk door tanden. Had vandaag ineens ingeving om maar eens Roosvicee stop te geven.
Ze bleef schijten (sorry voor taalgebruik hihi)

hoihoi,

elounda komt op 15 tanden en kiezen totaal, boven mist ze nog een hoektandje. en daarna is het wachten op de volgende kiezen. ben benieuwd wanneer die door gaan komen.
(ze is 1,5)

Daniel is langzaam met tanden, hij heeft boven 4 tandjes, en onder 2 tandjes.
Als je in zijn mondje kijkt zie je ook nog geen bulten of iets wat er op lijkt dat er snel wat door gaat komen.
We zien wel hoe het loopt, we maken er ons hier geen zorgen om, tandjes kunnen nog lang genoeg meegaan als ze doorgekomen zijn.

Liefs marina

Hoi,

Norah is (vandaag) 18 maanden en ze heeft 16 tanden en kiezen. De laatste kies is al anderhalve maand door. Ze was er erg snel bij, vertelde de kinderarts op het cb. Ons neefje van 21 maanden heeft er veel minder. Maar ja, die loopt al 10 maanden en Norah nog niet. Alles op z'n tijd!

Groetjes,
Jamie

Hey,

Ik maar denken dat die van ons langzaam was met tanden, valt wel mee als ik dit zo lees....

Jordy heeft boven 4 tandjes en de 2 kiezen zijn nu net door. Beneden 3 tandjes en daar is ook al 1 kies door, bij de andere kies is wel de kaak al dik.

Groetjes Wen

Onze dochter (17 mnd) heeft nu 7 tanden en nog geen kiezen. 4 tanden onder en 3 boven. Ze heeft wel dikke bobbels zitten op de plaatsen van de kiezen, maar die zijn denk ik voorlopig nog niet door.
Ach, zoonlief is bijna 3 (nog 2 mnd) en moet nog steeds 3 kiezen.

Terug
Bovenaan