hoeveel tandjes?

Het heeft laaaang geduurd voordat de eerste kwam, maar nu gaat het echt snel!!!
Ze heeft er nu  3 boven en 1 beneden!!!! En boven EN beneden komt er nu nog   door!!
Ze is wel een beetje huilerig, denk dat het wel met de tandjes   te maken heeft...en frustraties!! (wil vanalles, lukt nog niet)

Dean is nu ruim 10,5 mnd en z'n tweede tandje van onder is net door. De eerste van onder kwam 2,5 mnd geleden. Hier gaat het dus nog niet zo snel.

Groetjes,
Nelly.

Hoi. Teun kreeg met 7 maanden 2 tandjes en nu.. komen er boven 3 tegelijk
je begrijpt het zeker wel als ik zeg dat we al een hele week slapeloze nachten hebben.
Ik wou dat ik even 1 nachtje door mag slapen.

Groetjes Mikkie.

Oja Teun is nu 8 maanden.

aaron is 9 maand en 1 dagen heeft 4 tandjes onder en 4 tandjes boven,al 2 maand eigelijk,en nu komt er wat aan sinds een week maar het wil niet doorzettenhoop dat het snel komt want het is zielig voor hem maar ook voor ons,hij is niet te genieten en heeft er veel last van

groetjes nienke...toch wel trotse moeder van aaron

Thijn   is nu bijna 8 maanden en heeft 2 tandjes. Beneden dan...
Volgens mij komt er weer een aan. Gezien   de snottebellen de rode billetjes en de slapeloze ochtenden ( hij wordt dan om 6.00 uur wakker ipv 7 uur...

Groetjes Bianca

Alicia is bijna 9 maanden, maar nog steeds geen tandje in zicht. Vind ik wel heel jammer, vind het zo schattig staan.

Groet, Lisette

Alicia is bijna 9 maanden, maar nog steeds geen tandje in zicht. Vind ik wel heel jammer, vind het zo schattig staan.

Groet, Lisette

Terug
Bovenaan