hoeveel totaal

Dames even gek vraagje hoeveel drinkt jullie baby ongeveer totaal met melk en sap ?

Hier is het rond de 750 cc en vraag me af of dit wel voldoende is ..

Hee meid,

Dean en Jack krijgen 450cc flesvoeding
(2x 180cc en 1x 90cc) en daarnaast zeker tussen de 300 en 450cc sap/water als het niet meer is.
Wij hebben hele dorstige kinderen. Als ik ze meer zou geven, zouden ze het ook opdrinken. ;-)

Ik denk dat wij ergens tussen de 800/1000 cc uitkomen.

750 cc is toch keurig? Liefs

Wij geven 360cc melk (2x 135 en 1x 90cc) en daarnaast gemiddeld nog zo'n 150cc sap. In totaal dus (maar) 510cc. Jouw 750 lijkt mij dus zeker wel afdoende. Hier goeie volle plasluiers, daar meet ik aan af dat hij voldoende krijgt. Elk kindje drinkt nou eenmaal verschillend.
Toen het warm was dronk hij bijvoorbeeld wel het dubbele aan sap, maar nu vindt hij dit prima. Wij willen de 90cc melk nog gaan vervangen door sap dus dat hij dan 2x 150cc sap drinkt per dag.

Dat snap ik ook niet hoor. Met alles wat hij krijgt zo hij toch voldoende voeding binnen moeten krijgen en niet midden in de nacht wakker moeten worden door honger. Maar lieverd, ik heb van het cb ook destijds gehoord dat ze ook moeten wennen aan het 'vol zitten' gevoel. Als je constant zelf gaat voeden dan went hij er ook aan. Maar het blijft lastig.

Hoeveel fruit en groente geef jij? Eet hij met de pot mee?

Stijn krijgt 180 melk in de pap en dan nog een fles van 150 en een fles van 180. En iets van 150 cc sap. Dat is totaal zo'n 660 cc, maar dit gaat niet altijd helemaal op. Ik denk ook niet dat ze op deze leeftijd nog een gevulde buik van het drinken moeten krijgen maar meer van het brood, groente en fruit. Beter kijken hoeveel hij daarvan binnen krijgt op een dag denk ik....

hier gaat het zo ochtend 7:00 pap fles en zit gelijk ook fruit in ( 100 ) drinkt meestal 250 cc ,

biedt 10:00 brood maar wil die niet dus koekje en melk zeker 150 cc , 13:30 brood meestal half op en 150cc melk ,

17:00 warm met de pot mee al een tijdje en toetje .

19:45 fles 200 pap ook .

Doe ik het verkeerd ??

Terug
Bovenaan