hoeveel totaal

Denk niet dat er een verkeerd doen bestaat, je doet ten aller tijden het beste voor je kindje dus verkeerd?? Nee hoor!!

Wil hij nog steeds niets van een lepeltje? Zo kan je het fruit misschien later geven. Ik zou proberen om het s'middags meer brood te geven en iets minder melk. Wat krijgt hij tussen de broodmaaltijd en zijn warme maaltijd?

Hier is het zo:

06:00 uur 180cc papfles
08:00 uur broodje (1 per kindje)
10:00 uur fruit (samen 3 stuks vers)
12:30 uur brood (2.5 broodje per kind) + 90cc fles
15:00 uur Liga/koekje
17:30 uur warme maaltijd (vers gemaakt en behoorlijk veel)
19:00 uur 180cc fles

Tussendoor behoorlijk wat drinken extra. Wij hebben gewoon kliko's, eten alles op. ;-) O, wij geven nog geen toetje.

Liefs

Hij wil de laatste tijd niets van brood weten , en wil ook geen diksap meer maar alleen melk !

Ik geef de fruit door de fles omdat hij meestal rond de fruit tijd gaat slapen en dus lager slaapt (verzadigd ) . Hij eet nu wel van de lepel gelukkig .
Tussen broodmaaltijd en fruitmaaltijd krijgt hij een koekje of stukjes druiven . Ander fruit wil die niet . Maar wel van de potje in de fles .
( koekjes van goodies gek op ) .

Jouw kids eten wel erg goed zo te lezen bravo !

Hier is die kieskeurig ook broodbeleg alleen pindakaas de rest moet die niks van weten .

Hoeveel schepjes pap doe je in de fles ?

Wat moeilijk zeg, blijft soms lastig hè om het juiste schema te krijgen, zeker als hij nu wat moeilijker brood gaat eten. Fijn dat het lepeltje nu wel goed gaat. Hij krijgt vast wel genoeg binnen hoor. Anders toch even advies aan het cb vragen ook al gaat dat contact stroef.

Ja, ze eten echt heel goed. Dat was een tijdje geleden qua groente wel anders maar gelukkig gaat dat erg goed. Ik raakte er erg onzeker van.

Ik doe 3 schepjes pap in de fles. Ga er wel binnenkort mee ophouden want soms vergeet ik het in de ochtend erin te doen en dan gaat het even goed dus ik zie er de toegevoegde waarde niet meer van. Als ze straks lekker brood kunnen eten s'ochtends met een glaasje melk ofzo (vanaf 1 jaar) gebruik je toch ook geen Bambix meer.

Zou toch proberen om je zoon geen fles meer te geven s'nachts. Kan me gewoon niet voorstellen dat hij honger heeft. Jij weet het natuurlijk het beste maar zou het voor hem nu geen gewoonte zijn geworden. Het wordt straks steeds moeilijker om het af te leren.

Sterkte want jij bent ook wel toe aan wat nachtrust.

Liefs & een knuffel

Zeker weten Lynn , maar het probleem is dat hij echt huilt erom . Als ik hem plat wil leggen huilen terwijl hij dat nooit doet . Water wil die niet , en na de fles hop slaapt gelijk . Denk toch omdat hij niet genoeg vast voedsel eet . CB zei een keer geen pap meer geven en daarna zeiden ze met de lepel geven .

Lusten je kids nu wel erwten dat was toch ooit een drama ? Ik doe 5 schepjes pap .

xxx

hier drinkt hij een kleine 700cc en op het cb zeiden ze afgelopen week dat ik de laatste papfles moet laten vallen en hem dan wat sap, water of thee moet geven. Hij drinkt 's morgens 180 melk en bij zijn brood 's middags 120 en dan 15.00 sap ongeveer 170 en voor hij naar bed gaat 200 pap.

Wil hij echt eten of gewoon even bij jou zijn. Ik heb een aantal weken terug gehad dat ik hem midden in de nacht per ongeluk een fles gaf (ik heb een horloge met lichtgevende wijzers en dacht dat het 7.00uur was maar het was 23:40 ik had het toen heel druk en was zo moe) maar toen dronk hij ook die 200 helemaal leeg en ging daarna weer slapen, als ik even met hem was gaan zitten hem goed wakker gemaakt had en daarna had terug gelegd dan had hij ook gaan slapen. Dus ja ze lusten het altijd wel maar is het ook echt nodig.

Gaat hij 's avonds wel zelf slapen als je hem op bed legt en gaat hij ook op tijd naar bed? Ik las laatst ergens dat als baby's te laat naar bed gaan ze 's nachts vaker wakker worden. En kinderen waarvan ouders erbij blijven tot ze slapen 's nachts ook niet zelf weer in slaap kunnen vallen als ze wakker worden. Ik hoop dat hij snel doorslaapt suc6.

Ja erwtjes gaan ook goed. We hebben ze een korte periode gewoon groente uit het vuistje gegeven zodat ze er zelf een beetje mee konden knoeien en ontdekken, zeg maar en sindsdien gaat het prima. Maak elke avond een lekker prakje voor ze (beetje grof) en zo nu en dan een stukje vlees/vis.

Hoop echt voor je dat de kleine man gauw door gaat slapen. Sterkte!!

ik ga even de CB contacten want was vanacht al om 00:00 wakker door honger hij eet ook haast geen brood meer en weer weinig warm . Moee hier

Terug
Bovenaan