Hoeveel uur kraamhulp

Wat mij betreft kom maar op met die kraamhulp.. :D Vorige keer wel een rotte kraamtijd gehad, maar toen zat ik met borstontsteking te kloten. Dit keer heb ik een bekende die komt als kraamhulp, ben ik heel blij mee.
Liefs

ik heb recht op 45 uur maar zoveel hoeft van mij niet hoor.
hou niet zo van vreemde in mn huis. voel me dan meer een vreemde in mn eigen huis, loop op mn tenen, gedraag me anders enz. zowieso is in bed liggen niks voor mij als er een vreemde in mn huis is en ik wil mn kinderen ook niet achterlaten bij een vreemde dus ik blijf gewoon lekker beneden.

bij de eerste lag ik in het kraamhotel. oer saai!
bij de 2e beviel ik snachts om 6 over 12, om half 9 was ik thuis en om 10 uur liep ik de hele boel te stoffen samen met de kraamhulp (was gelukkig een hele lieve)
mn man had toen beide keren vrij genomen. wilde ik, zodat als ik moe zou worden, hij bij de kraamhulp en de kinderen kon blijven.
nu heeft hij besloten om 2 weken vrij te nemen nadat de kraamhulp weg is.
mijn ervaring is dat de kraamhulp tegenwoordig niet meer zo veel mag.
zo is mijn oudste verplicht om een week thuis te blijven omdat de kraamhulp haar niet naar school mag brengen!
ach, ik zie wel hoe t loopt maar ik denk dat ik het terug breng naar 3 uur per dag. is meer dan zat.t huishouden en de kids doe ik zelf wel.

liefs, do

Terug
Bovenaan