Hoeveel uur mag een baby 's nachts achter elkaar slapen zonder voeding?

Hallo dames,

Helaas was de vk van het cb niet bereikbaar dus even een vraag aan de ervaringsdeskundigen....

Onze dochter Mette is nu 3 maanden en weegt zo'n kleine 10 pond. We laten haar nu max. 8 uur achter elkaar slapen zonder voeding. Echter eerder op de avond valt ze al in een diepe slaap en om 23.00 uur heeft ze echt geen zin meer in een flesje. Hebben jullie een idee hoe lang ze max. zonder voeding mag slapen? Bv 10 uur?

x ing
 
Hoi Inge,

Er mag 10 uur tussen zitten.
En ik zou haar lekker laten slapen, zeker als ze al zo weinig slaapt.
Mocht ze echt honger hebben dan meldt ze zich wel.

Succes er mee.
En helaas weet ik geen oplossing voor de lucht in de darmpjes.

Groetjes Nathalie
 
Hoi Inge,

Er mag 10 uur tussen zitten.
En ik zou haar lekker laten slapen, zeker als ze al zo weinig slaapt.
Mocht ze echt honger hebben dan meldt ze zich wel.

Succes er mee.
En helaas weet ik geen oplossing voor de lucht in de darmpjes.

Groetjes Nathalie
 
Hoi Inge,

Er mag 10 uur tussen zitten.
En ik zou haar lekker laten slapen, zeker als ze al zo weinig slaapt.
Mocht ze echt honger hebben dan meldt ze zich wel.

Succes er mee.
En helaas weet ik geen oplossing voor de lucht in de darmpjes.

Groetjes Nathalie
 
Voor het lucht in de darmpjes: Cinababy van VSM...Doe de druppels op een theelepeltje, dan leert je kindje gelijk van een lepel te "eten"...
Ik ben er een groot voorstander van dat een baby zelf zijn ritme bepaalt. Huilt hij dan is er iets...
Ik weet dat de gebroken nachten rot zijn, maar ook dat word beter, geloof me :)

Succes

Groetjes vonneg
 
Guusje is nu 15,5 week en weegt rond de 7 kg. Ze krijgt rond 21.00 uur de laatste fles en slaapt dan door tot 8.30 uur.
Volgens het consultatiebureau kon het geen kwaad, zolang ze maar niet in gewicht afnam.

Sinds Guusje 4 weken oud is gebruik ik  ABC Dophilus poeder. Sindsdien heeft ze nooit meer last van gehad van krampjes..
 
Haai Ing,
Wij mogen Veerle nu van het CB 12 uurtjes achter elkaar door laten slapen, wij kregen haar ook bijna niet meer wakker voor de laatste fles. Veerle krijgt nu om 20:00 uur de laatste fles en 's ochtends tussen 07:00 en 08:00 uur weer. Ze komt ook niet tussendoor en slaapt nu heerlijk door.

Toen Veerle het gewicht had van Mette mochten wij haar 10 uurtjes door laten slapen.
X
Floor
 
Uiteindelijk heb ik het cb te pakken gekregen. En guess what??? Max. 8 uur door laten slapen zeggen ze.... dat terwijl Mette 10 pond en dik 3 maanden is. Wat geven cb's toch verschillende adviezen he.. Om gek van te worden!

x ing
 
Terug
Bovenaan