hoeveel uur nog in box?

A

Anoniem

Guest
Tja.. het onderwerp zegt genoeg. Ik heb zo het gevoel dat mijn kleine meid van 9 maanden de box zat is. Na een kwartier/half uur  gaat ze tegenwoordig al huilen. Spelen op de grond vindt ze geweldig, maar ja... ik kan dan voor mijn gevoel niets meer doen behalve op haar letten. Ze speelt nu alleen 's ochtends een half uur in de box en 's middags een half uur. Hoe zit dat bij jullie?

Hoi hoi,

Tja die van mij wil op het moment alleen nog maar zitten. En ik vertrouw het nog niet om haar dan alleen te laten omdat ze heel soms nog omvalt..
Dus bij mij ook een kwartiertje in de box en daarna op de grond ff kruipen (achteruit) en dan gezelli op het kleed al zittend spelen.

Je kan dus zeggen dat Jennifer ook niet zo lang meer in de box wil. Tja kleine kindjes worden groot..hihi.. Dan maar ff geen was ophangen ofzo...
En als je echt ff wat moet doen boven ofzo dan neem ik Jennifer gewoon mee!

Gr. Ilone

heey,hier t zelfde met betrekking tot de box..we hebben de box nu laag staan omdat madam pas zich optrok en er al half overheen bungelde,nou en nu die dus laag staat vindt ze helemaal niks...ik hoef dr maar erin te zetten en t is brullen.
gewoon op de grond kruipen en tijgeren vindt ze geweldig maar tegelijkertijd kun je ook niet meer effe boven wat doen ofzo..dus maar een beetje inproviseren..wat doen als zij slaapt etc nou groetjes

Hoi,

Ik moet eerlijk zeggen dat Bas héél veel in de box zit. Hij houdt het vaak ruim een half uur tot drie kwartier vol. Natuurlijk stibbelt hij wel eens tegen en doet hij zijn best om eruit te komen (zie mijn topic "Boos" van eerder deze week) maar hij blijft er gewoon in. Uieindelijk gaat hij dan weer rustig spelen.
Boxtijd is echt iets wat kinderen moeten leren. Iedere keer weer proberen is mijn advies. Het is zo heerlijk als je ze af en toe in de box kunt zetten. En uiteindelijk wennen ze er dus aan.

Mijn dochter heeft tot haar tweede regelmatig in de box gezeten. Dat was écht haar plekje. Heerlijk vond ze dat.

Niet te snel opgeven dus. Je kunt nog lang plezier hebben van de box.

Groetjes, Karin

nul komma nul uur brengt lianne in de box door momenteel! grrrr

ik zet haar erin en het is brullen,brullen en ze gaat echt door tot je haar eruit is(ook al zou ik haar een uur laten brullen) dus na 10 min. ben ik het brullen wel zat en haal ik haar er toch maar weer uit

maar kruipen vind ze erg leuk en gelukkig hoef ik niet constant op haar te letten....ze veraakt zich wel met haar speelgoed. verder zit ze wel es bij de hond zijn drinkbak,maar dat hoor ik gauw genoeg en ach...dan gooit ze de boxla maar overhoop! kan ik me niet zo druk om maken.

als ik boven aan de slag moet(badkamer soppen ofzo) gaat ze mee naar boven en kruipt ze daar rond. ik heb daar ook een speelgoedmand staan.
en traphekjes,dus ze kan niet naar beneden vallen.

dus eigenlijk is het ook niet echt nodig dat ze in de box zit.

gr. marjo

Hoi,

hier gaat Stijn alleen in de box als ik naar het toilet ga en er geen andere volwassene is of als ik hem moet blijven weghalen bij dingen waar hij niet aan mag zitten. Anders kruipt en loopt hij gewoon over de vloer.

groetjes van marloes

Hoi hoi,

Dylano zit toch nog wel een uur per dag in de box hoor. We kunnen niet ieder moment van de dag met hem bezig zijn, en kruipen of lopen doet hij nog niet. Dus hij rolt de kamer door, haha!!
Hij is het er niet altijd mee eens, maar ach... Papa en mama zijn de baas

Groetjes Debby.

Onze box is nog volop in gebruik. Staat nog in de hoogste stand en mijn zoontje vermaakt zich er prima in. Al wordt het nu wel een beetje krap voor hem.
 Ons zoontje loopt nogal achter vandaar dat hij de box denk ik nog prima vindt. Maar we laten hem ook gewoon op de grond spelen op zijn kleed.

Onze dochter was de box met 1 jaar helemaal zat, toen hebben we hem ook meteen weg gedaan.

Groetjes,
Eveline

Terug
Bovenaan