hoeveel uur nog in box?

Jesse heeft een beetje vaste tijden dat ie in de box ligt. Het is wel verschillend hoe lang hij het volhoudt, maar heel vaak kan ie gerust ruim een uur lekker liggen spelen hoor.. Als ie moe is ligt ie al eerder te meuten, maar dan gaat ie gewoon naar bed..
Ik heb wel eens achter de pc gezeten (staat ook beneden in de huiskamer) en Jesse lag in de box, en toen heeft ie bijna 2 uur heerlijk gespeeld, en een lol dat ie had joh...
Hij gaat na zijn ontbijt (en kroelmomentje) lekker spelen.Meestal is dat niet zo lang omdat ie dan snel weer moe is, maar na zijn boterhammetje tussen de middag en zijn flesje melk kan ie uren zoet zijn in de box..
Gr. Anne-Marie

Hoi,
Danielle kan zichzelf ook nog goed vermaken in de box. Meestal zit ze 's ochtends een uurtje erin en 's middags ook. Maar over de grond kruipen vindt ze nu ook geweldig. Van de week had ik er op een kleed op de grond gezet (op dr billen dus) met een nieuw speeltje met blokken en een uur later zat ze nog lekker te spelen, terwijl ik in de keuken met het eten bezig was, dus gelukkig kan ze zichzelf (nog) goed vermaken en het maakt haar niet zoveel uit waar. (box, grond, loopstoel).
Groetjes van Sonja

Hoi allemaal,

Feline zit per dag meestal wel 1 uur in de box, soms zelf 1,5 uur. Ik blijf het ook volhouden, want anders wil ze nooit meer de box in en ik vind het heel handig!

groetjes Maris

Tja als ik eerlijk antwoord moet geven moet ik zeggen dat Joyce heeel veel in de box zit toch wel 2,5 a 3 uur per dag.Maar ze vind het helemaal leuk.
Sinds deze week heeft ze door hoe ze zelfstandig kan blijven zitten en heeft ze wat nieuwe speeltjes.Dus weer veel uurtjes speelplezier.

Groetjes Jessica (mv Joyce 26-05 -07)

Merel 7.5 maand zit nog best veel in de box. Komt ook omdat we een hond hebben dus ik leg haar nooit op de grond en alleen als ik erbij ben dat ze op de bank zit. Ook ivm evt omrollen al doet ze dat nog steeds niet.
En ze ligt dan gewoon te spelen. Pakt inmiddels wel van alles en ze heeft er zo een boog boven haar hoofd . Ze vind het geweldig om daar tegenaan te schoppen en meppeEn natuurlijk als het even kan is ze gewoon lekker   bij ons

Welkom in de wereld van de mama's! De box is gewoon niet meer zo leuk als je door hebt hoe groot de wereld buiten de box is. Mette gaat er nog wel in ook al vind ze het niet altijd even leuk omdat wij gewoonweg ook even de was willen doen enz maar echt uren in de box doen ze niet meer met 9 maanden. En tja dan kun je niet anders dan alleen maar opletten maar ik ben bang dat dit ook gewoon bij deze fase hoort.

gr.Ing

Isabel tijgert heel graag en vind dat alles helemaal geweldig maar in de box vind ze het ook nog helemaal leuk!

Ze vermaakt zich er prima in.

Geen kwestie van uren zoals je vroeg.., ik zou ook niet kunnen zeggen hoelang ze er precies wel en niet inzit zo op een dag

Hoi hoi,

De box is Svens domein. Al vanaf het begin ligt hij er erg graag in. We hebben ook zo'n supersonische mobiel als kraamkado gehad en die heeft melodietjes die 18 min. duren. Daarna kun je die met een, jawel, afstandsbediening weer opnieuw laten spelen.
Sven is daar helemaal weg van. Nu nog steeds en hij is toch alweer 8,5 maand.
De box wordt al wel wat klein voor hem dus hij houdt het soms niet meer zo lang vol als vroeger omdat hij zichzelf dan klemrolt. Maar als mama hem komt bevrijden en hem weer een beetje op gang helpt met spelen, gaat meneer gewoon weer verder.
En lekker ouwehoeren tussendoor. Meneertje vermaakt zich nog prima hoor!
Ik hoop dat dat ook lang nog zo blijft....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan