hoeveel van mt 50 kopen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoeveel pakjes/rompertjes heb je nodig in mt 50?
Mt 56 heb je langer plezier van dus daar koop ik iets meer van maar heb geen idee hoeveel van mt 50 ik nodig hebt.

We willen zoiezo niet weten wat het wordt dus zoveel kan ik nog niet vantevoren kopen.

Kruimel

Hallo,

Ik wist het ook niet zeker dus heb ik het aan mijn schoonmoeder gevraagd, zij werkt op de kraamafdeling in het ziekenhuis. Ik heb dus 4 rompertjes in 56 gehaald en geen maat 50. Maat 50 is volgens haar zo klein dat ze het  alleen  de eerste 2 dagen aanhebben.
Dus dan is 56 voor de eerste weken ook prima.

Succes

Hoi. Ik had bij de geboorte van mijn eerste ook wat rompers maat 50, maar die kunnen ze idd niet zo heel lang aan. Nou was mijn zoontje best lang toen ik geboren werd maar toch... Je hebt ook zo'n gemengde maat (50/56), misschien kun je er daar een paar van kopen en idd de rest gewoon lekker 56... Het is zo zonde als het niet gebruikt wordt...
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Ik zou zeker een setje rompers hebben met maat 50, je weet het maar nooit.Ons meisje werd met 37 weken geboren en had maat 44. Ik had ook alleen maar 56 gekocht (het zo nl een grote baby worden hmmmm), en het was weekend en alle winkels dicht toen ze geboren was. Op de eerste foto's verzuipt ze echt in haar kleding, dus ik zou het zeker wel doen, wat maakt een setje nou uit..

Succes

Omdat er eerst werd gezegd dat ik met 37 weken zou worden ingeleid heb ik 3 rompertjes en 3 setjes kleding in maat 50. Nu draaiden ze in het ziekenhuis het verhaal omtrent het eerder halen van de beeb weer terug en is de kans groot dat het straks echt niet meer past dat maatje 50. Balen hoor want het waren nog merksetjes ook.. Maargoed als het kindje maar gezond is denk ik dan. Die strop van 70 euri moet ik dan maar op de koop toe nemen he.
gr.Ing

Onze beeb zit al heel lang op de onderste groeicurve, dus er is zelfs een kansje dat ze in maat 50 gaat zwemmen. Ik heb ook niet veel in maat 50 gekocht. Als ik meer nodig heb zijn er meer dan genoeg mensen die even wat kunnen halen (ik woon midden in het centrum van de stad).

Groetjes, Marisa

tja... wij hadden helemaal niks in die maat gekocht!
We hadden 6 rompers in maat 56 gekocht en 3 setjes in die maat... en maar goed ook, want de oudste was 9 pond bij de geboorte en de jongste ruim 8... dus die maat 50 had ongedragen naar zolder gekund.

De voorspellingen bij de oudste waren een 7 pondertje, maar dat hadden wij zelf absoluut niet voorvoeld, wij dachten echt: die wordt groter...en dat was dus ook zo.

Had wel van een vriendin die zelf een zeer prematuur kindje had gekregen (die paste zelfs maat 40/44 niet!) een romper + setje in 50 gekregen... dat heb ik geprobeerd, maar kreeg mijn kindje(s) er echt niet in! (en zij vond het zo groot lijken)

Dus tja wat is wijsheid... ik zou als je het echt niet weet anders misschien 1 romper + setje in maat 50 doen als eerste pakje (voor de zekerheid een maatje 56 ernaast!) en als het toch een kleintje wordt...is het snel genoeg bijgekocht?!

groetjes,
Marije

Isabel was bij de geboorte 48 cm en 3550 gram, ze heeft maat 50/56 erg lang aangehad.
Zeker wel 2 maanden. Ik was dus erg blij met al de kleine kleertjes die we gekocht hadden.
Groetjes Sharon mv Isabel 6mnd nu maat 62/68 )

Terug
Bovenaan