hoeveel van mt 50 kopen?

wat is de gemiddelde grote en gewicht als je rond 40 weken wordt geboren??

lfs ing

Ik had zelf ook geen maatje 50 gekocht hoor.

Ik heb van rompertjes maat 50/56 4 stuks in huis gehaald/gekregen en
verder een aantal maat 56. Verder heb ik een aantal pakjes gekocht maat
50/56 en die waren inderdaad aan de grote kant maar ff omvouwen en het
is zo scheetig.

En ze kunnen er maar zo kort in. Mijn meissie woog 3570 gram en was 51 cm bij de geboorte.

Groetjes en niet te veel kopen (hihihi het is zo verleidelijk)

Claudia en Maud (27-09-2006 nu maat 68)

Hey kruimel,

Ik zou voor de zekerheid toch wel wat rompertjes en pakjes kopen in maat 50 en 56.
Zoals je leest zijn er ook veel kleine babytjes geboren.
Maar je bent nog maar net zwanger dus zou het nog even afwachten want je krijgt zoveel,haha,wij worden erg verwend door de aanstaande opa's en oma,s en peettantes ed.
En dan daarbij wat kost dat nou die rompertjes en die pakjes,hoeven ook helemaal niet duur te zijn hoor!!
Want het is wel een feit dat ze er erg snel uitgroeien!

Succes he,
Groetjes wendy 36 weken zwanger
15 mei uitgerekend

Ik was erg blij met die paar setjes en rompertjes in maat 50. Quinn heeft 5 weken maat 50 gehad. En hij was 54 cm en woog 3320 gram bij de geboorte.
Ach, en zo duur is dat spul nu ook niet. Bij zeeman, wibra, hema, c&a, h&m heb je leuke spulletjes voor niet al te dure prijzen.
Groetjes Veerle

Ook ik had niet zo veel in maat 50 gekocht. Dean woog bij de geboorte 3615 gram en was 53 cm. Mijn man heeft nog een heleboel bijgekocht. Dean heeft heel lang maat 50 (en 56) aangehad. Als je wat in maat 50 koopt bij bijv. de Zeeman, dan is het niet zo erg als je kindje het niet aan kan.

Groetjes,
Nelly.

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 18:03:08'));

wat is de gemiddelde grote en gewicht als je rond 40 weken wordt geboren??

lfs ing

Hoi Inge,

Een gemiddelde baby is tussen de 49 en 52 cm en weegt rond de 3300 gram.

Eline heeft nooit in 50 gepast (is met 41 weken gekomen, 53 cm en 3770 gram) en was met 2,5 weken uit 56 gegroeid. Nu voor de tweede eigenlijk alleen 62 ingeslagen, de 56 kleding van Eline gebruik ik nog wel voor hem. Er wordt nu met 34 weken al een flinkerd voorspeld!

Ingeborg

Hoi!

Mijn oudste werd onverwacht geboren met 37, 2. Onverwacht, want zo zei de vk twee dagen voor de bevalling: "Je hebt geen voorweeen, het kindje is totaal niet ingedaald en je hebt nog zoveel vruchtwater, dit kan nog wel even uren." Dus ach, geen kleine keertjes gehaald en wel maat 56. Haha, ja, twee dagen duurde het nog. Hij woog 3340 bij zijn geboorte en was ca. 48 cm lang., maar viel door allerlei startprobleempjes al snel af tot onder de 3 kilo en op de 3 kilo heeft hij wel even gehangen. Dus maat 56 daar verzoop hij in, hij droeg maat 44/50 de eerste weken en maat 50 zeker tot hij een week of 7, 8  was.

De jonsgte is nu bijna 8 weken en tot ieders verbazing heeft hij het volgehouden tot 41,4. Dus nee, een tweede hoeft niet altijd sneller te komen dan een eerste. Maat 50 heeft deze kerel nooit aangehad, want bij de geboorte woog hij 4440 gram en was hij 52 centimeter. Nu is draagt hij maat 62.

Met de ervaring van de eerste in het achterhoofd, waar we halsoverkop allemaal ienimienie maatjes moesten lenen, had ik nu ok een prachtige stel kleertjes gekocht in maat 50. Haha, nooit gedragen!!

groetjes vis78

Terug
Bovenaan