hoeveel van ons zijn regelmatig en hoeveel niet?

Absoluut onregelmatig.......! Ben het afgelopen jaar 5 keer ongesteld geweest met als langste cyclus 85 dagen en wacht nu op de 6e keer, na ja hoop eigenlijk dat het niet komt en dat ik nu eens zwanger ben..!

SUcces allemaal!!
Liefs Anne!

hallo,
ik ben nu eigenlijk pas met de 1e ronde bezig, maar
die was meteen weer 28 dagen... dus
ik hoop dat t zo blijft, heb 2 april mijn nod...ben benieuwd
xx

Mijn cyclus varieert tussen de 27 en 32 dagen, vind ik wel regelmatig!

Ik ben ook erg onregelmatig. De ene keer zit er 5 weken tussen dan weer 6 en nu zat er weer 5 weken tussen.

He meiden!!
Hier ook een regelmatiger!!!

Vanaf juni vorig jaar gestopt met de pil en ben elke keer netjes   na 28 dagen ongi! Heb wel 2x tussenbloeding gehad maar dat is denk ik het ontpillen geweest!
Nu wel de 2 laatste maanden 26 dagen...?? En ben toen begonnen met ovutesten en wat bleek...mn ei idd vroeger!
xie maantje

hoi hoi,

bij mij de eerste keer 29 dagen, 2e keer 33 dagen.
voel vandaag mijn ei, dus nu waarschijnlijk 31 dagen.
is dus wel redelijk regelmatig.
ik heb het voordeel dat ik mijn ei altijd goed voel.
wij weten dus wanneer we moeten klussen.

groetjes kwinty.

Hoi Meiden,

Bij mij is het niet precies op de klok maar toen ik vorig jaar april stopte met de pil was het zo 29, 30 of 31 dagen. Heb in oktober een miskraam gehad en sindsdien 1 keer 35 dagen en 2 keer 33 dagen. Helaas is het dus langer geworden. Maar ik heb nu de laatste keer een ovulatietest gedaan en die was positief op precies 16 dagen voor mijn ongi. Voor de miskraam heb ik ook twee keer een ovu test gedaan en ook die was 2 keer pecies 16 dagen voor mijn ongi. Dus dat is hetzelfde gebleven. Wel grappig.

Dile

Hey.

Dat we net begonnen was ik onregelmatig ongesteld.
Deze schommelde van 25 tot 43 dagen.
Nu ben ik de afgelopen 4 maanden regelmatig ongi. geworden en heb een cyclus van 24 dagen. Hij is wel kort, maar ben er wel blij mee. Weet nu tenminste waar ik aan toe ben.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan