hoeveel verschil tussen partner en jou

Hallo,

grappig om te lezen.
Bart is 9 maanden ouder dan ik. Wij hebben elkaar via internet leren kennen (vorige week al in een ander topic geschreven). Dit was bijna 7,5 jaar terug. Dit weekend precies 6 jaar terug zijn we samen gaan wonen, 4 jaar terug zijn we getrouwd en nu dus ouders van 2 lieve kinderen!

Groetjes danielle

Hoi hoi,

Tussen Rob en mij zit 3 jaar (hij is ouder).
Ik was met een vriend op stap in zijn geboorteplaats (die ken ik al mijn hele leven, waren op gegeven moment naar brabant verhuisd)
Ik was met een hele saaie knul aan het kletsen die maar bleef zeuren.
Toen kwam Rob binnen met een wederzijdse vriend. En ik dacht wauwwww 2 mooie knullen.
Dus ik ging daarheen (zocht echt uitvlucht) die wederzijdse vriend liet ons snel achter en wij bleven kletsen.
Die avond voor eerst gezoend (en vele tuintjes geinspecteerd hahahaha)
Na 1,5 jaar zijn we in mijn woonplaats gaan samenwonen en 3 jaar geleden hebben we huis gekocht,
We zijn nu 8 jaar samen en hebben een mooie dochter,

Liefs Irene

Hoi hoi!

Schaam, schaam, ik heb al tijden niet meer gereageerd op het forum noch op Hyves, maar ik ga mijn leven beteren!

Ik en Stefan schelen 1 jaar, 2 maanden en 10 dagen.

We hebben elkaar heel cliche leren kennen in maart 2003 de kroeg in Zaandam (we komen beiden uit de Zaanstreek) via een vriendin van mij.
Hij was haar oud-collega van de supermarkt en kwam net uit een ingewikkelde en heftige relatie vandaan.
Ik was zeer happy single en vond het allemaal wel goed zo.
Via MSN contact gehouden en in mei kwam hij op de verjaardag van mijn vriendin.
Toen hebben we geprobeerd hem aan een andere vriendin te koppelen, wat niet lukte.
Wel een keer wezen stappen in Amsterdam en toen hebben we gezoend voor mijn deur (ik woonde op mijzelf, hij woonde weer thuis).
Niets meer gehoord daarna, op MSN reageerde hij ook niet.
Intussen kreeg ik een ander vriendje wat in elk stadje een ander schatje bleek te hebben en toen ik heel verdrietig uit Egypte terugkwam was daar ineens Stefan die wel errug leuk was en mij een beetje probeerde te troosten.

22 augustus zijn we uiteindelijk nogmaals gaan stappen in Amsterdam en zo zijn we nu ruim 6 jaar verder!
Inmiddels wonen we sinds bijna 5 jaar in Alkmaar en is ons gezin verrijkt met Isabelle, die nu 19 maanden oud is.

Sorry voor het lange verhaal, ik heb het zo kort mogelijk geprobeerd te houden.

@Trudi: jij durft: een bezet man inpikken! ;-)

Liefs Monica

Hoi hoi,

Ik ben al een hele tijd niet op het forum geweest.
Had het steeds veel te druk met andere dingen.

Mijn partner en ik schelen om percies te zeggen maar 51 dagen met elkaar (hij is ouder) wij hebben elkaar leren kennen op een club voor gehandicapten waar wij de begleiding deden, iemand van die begleiding die nam een keer een vriend mee en dat was hem. Toen hadden we een sport en spel dag en daar was hij ook bij en daar liepen we steeds achter elkaar aan, later die middag zijn we bij de mc-donalds geweest en heb ik die begleider even uitgehoord en s'avonds zijn we samen naar de bioscoop geweest en daar hebben we voor het eerst gezoend vanaf die dag zijn we niet meer bij elkaar vandaan geweest.
2 maanden later zijn we gaan samenwonen en 2 jaar later zijn we getrouwd en dat is nu 6,5 jaar geleden. Onze eerste zoon is geboren in oktober 2004 en is nu 5 jaar oud en onze jongste zoon is nu 19 maanden en is van 10 maart 2008.
Dit is idd een leuk topic en vindt het leuk als er nog meer leuke verhalen bij komen.

Groetjes mammajesse

hoihoi,
zeker leuk om te lezen, nou hier mijn verhaal.

ik ben 19mnd ouder dan mijn man (uh tja ik heb er altijd veel jonger uitgezien dus krijg je jongere jongens achter je aan hihihi)
we hebben elkaar in een disco ontmoet in uitgeest (precies tussen onze woonplaatsen in haarlem en alkmaar) hij was daar met een groepje vrienden want voor de rest is hij eigenlijk helemaal geen disco ganger hahaha, maar gelukkig dus wel die avond.
na ruim 2 jaar heen en weer racen hebben we samen een huis gekocht in haarlem. en na ruim 6jaar toch getrouwd, want dat hoefde voor hem eigenlijk niet, maar ja als de halve wereld om je heen trouwt gaat het vanzelf kriebelen.
letterlijk meteen na de bruiloft zwanger geworden van onze prachtige dochter die ondertussen alweer 21 mnd is.
om een eind aan die lange verhaal te maken, we zijn nu ruim 11 jaar verder en na wat ups en downs nog steeds helemaal happy samen
groetjes linda

Hoi,

Nou hier is het verschil wat groter dan gemiddeld,,haha
Wij schelen bijna 10jr (9jr 10mnd) we hebben elkaar leren kennen bij defensie waar wij toen allebei werkte en zijn nu alweer ruim 8jr samen!
Na 6mnd woonden we al samen en still going strong,,haha

gr MJ

hoi hoi,

Erik en ik kennen elkaar 9jaar.
We hebben elkaar leren kennen op een camping in Hardenberg( de oldemeijer). ik woonde in Noordbroek(Groningen) en hij in Breda.
We waren daar met een grote vriendengroep en ineens vroeg Erik wie er mee ging joggen.
ik wilde wel en terwijl ik met hem weg ging gingen mijn broertje en zusje naar mijn ouders om te vertellen dat ik met een vreemde man weg ging.
We hebben elkaar voor het eerst gezoend in het ziekenhuis op de eerste hulp. was gevallen met de skeelers.
We hebben toen een jaar gehad en daarna hebben we 2 jaar geen contact gehad.
In 2004 zijn we weer bij elkaar gekomen.
In oktober dat jaar verloofd en juni 2006 getrouwd. we zijn nu ruim 3 jaar getrouwd en wonen in Hoogeveen.
We hebben een zoon van 20 maand en krijgen in maart een 2e.

groetjes lenie

Hihi, MJ, het kan nog groter: mijn man en ik schelen 10 jaar en 3 maanden.... (hij is 10 jaar ouder.......).
We kennen elkaar van het werk (groot ziekenhuis in Amsterdam).......... en zijn al weer 10 jaar huwelijk en 4 gezonde kindjes rijker!

Terug
Bovenaan