Hoi hoi!
Schaam, schaam, ik heb al tijden niet meer gereageerd op het forum noch op Hyves, maar ik ga mijn leven beteren!
Ik en Stefan schelen 1 jaar, 2 maanden en 10 dagen.
We hebben elkaar heel cliche leren kennen in maart 2003 de kroeg in Zaandam (we komen beiden uit de Zaanstreek) via een vriendin van mij.
Hij was haar oud-collega van de supermarkt en kwam net uit een ingewikkelde en heftige relatie vandaan.
Ik was zeer happy single en vond het allemaal wel goed zo.
Via MSN contact gehouden en in mei kwam hij op de verjaardag van mijn vriendin.
Toen hebben we geprobeerd hem aan een andere vriendin te koppelen, wat niet lukte.
Wel een keer wezen stappen in Amsterdam en toen hebben we gezoend voor mijn deur (ik woonde op mijzelf, hij woonde weer thuis).
Niets meer gehoord daarna, op MSN reageerde hij ook niet.
Intussen kreeg ik een ander vriendje wat in elk stadje een ander schatje bleek te hebben en toen ik heel verdrietig uit Egypte terugkwam was daar ineens Stefan die wel errug leuk was en mij een beetje probeerde te troosten.
22 augustus zijn we uiteindelijk nogmaals gaan stappen in Amsterdam en zo zijn we nu ruim 6 jaar verder!
Inmiddels wonen we sinds bijna 5 jaar in Alkmaar en is ons gezin verrijkt met Isabelle, die nu 19 maanden oud is.
Sorry voor het lange verhaal, ik heb het zo kort mogelijk geprobeerd te houden.
@Trudi: jij durft: een bezet man inpikken! ;-)
Liefs Monica