hoeveel voeding krijgen jullie baby's?

Mijn dochtertje is nu 11 weken, en krijgt 4 flessen met 240cc en de laatste fles met ong 100cc met een beetje nutrix. De laatste fles krijgt ze om lekker lang te slapen, want ik moet dan moeite doen om die fles erin te krijgen.Geef ik dit flesje niet wordt ze om 5.00u wakker, geef ik het wel slaapt ze door tot 7.00/8.00u.;

Geef ik haar minder in de fles huilt/jankt,krijst ze alles bij elkaar. Ik heb al voeding voor de hongerige baby geprobeert , maar die troep krijgt ze niet meer...ze zat helemaal verstopt..gelukkig is dat nu weer over. Vandaar dat ze nu gewoon meer voeding krijgt dan dat ze eigenlijk mag , maar ze is nu wel een vrolijke baby.

Doreen
 
Qoute: Moeders die borstvoeding geven weten niet wat hun kindje drinkt,het drinkt totdat het geen honger meer heeft.

Is helemaal waar. Alleen borstvoeding is qua samenstelling helemaal op je kindje afgestemd en van borstvoeding kun je, extreme uitzonderingen daargelaten, nooit teveel geven.

Kunstvoeding wel. Daar mag je je kindje niet meer dan een liter per dag van geven, omdat het anders te belastend is voor de nieren. Dat zul je niet gelijk merken als je eens een dagje over de liter heen komt, maar als je structureel meer geeft dan een liter, lopen de nieren wel schade op.
 
Hoi meiden,

Mijn zoontje Xavio is nu 2 weken en krijgt 7 flessen van 130 CC.
Hij woog 5 dagen geleden wel 4910 gr en 62 cm lang dus wel erg zwaar en groot. Ik moet elke week terug naar het cb voor nieuwe meting van de hoeveelheid voeding. Dus na mijn mening krijgen jullie kindjes niet teveel voeding.

Gr Amber en Xavio
 
Hoi allemaal,

Mijn dochter is ruim 7,5 week oud en krijgt nu 7 flessen van 110 ml, die ze niet eens allemaal leeg drinkt.
Ze is wel 2 weken te vroeg geboren en weegt nu 4 kilo.

Ik lees met verbazing hoeveel jullie kinderen al eten en vraag me af hoe ik dat er ooit in krijg bij Felina.

Groetjes,
Marjolein
 
Terug
Bovenaan